Ik wil me een momentsleutel aanschaffen om mijn wielbouten netjes op moment aan te trekken. Deze ontbreekt nog in de collectie en dan hoef ik daar ook niemand meer mee lastig te vallen.
Ik ben naar de winkel gegaan voor een Facom, maar daar stelde men mij een Heyco voor als alternatief. De Heyco kost de helft van de Facom en ze bieden eveneens levenslange garantie.
Heeft er hier iemand ervaring met dit merk? Veel info van Heyco gebruikers vind ik niet op het net al lijken heel wat sleutelaars het wel te gebruiken.
Alle info is welkom.
Momentsleutel - Heyco of toch maar Facom
- thiva
- Naam: Thierry
- Auto: Exige S2 240
Momentsleutel - Heyco of toch maar Facom
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
- Jeroenbox
- Naam: Henniez
- Auto: Exige S, Caterham
Re: Momentsleutel - Heyco of toch maar Facom
niet te moeilijk doen voor de wielbouten. dat komt niet aan op 1of 2 Nm. netjes gebruiken en steeds losdraaien na gebruik. ik neem aan dat het gaat alleen om de wielen en om thuisgebruik. je hebt niet een heel dure nodig
[size=85]you never fail, you stop trying[/size]
- thiva
- Naam: Thierry
- Auto: Exige S2 240
Inderdaad alleen maar om occasioneel te gebruiken om de wielen te verwijderen.
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
- FastEleven
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
Mijn FACOM momentsleutel gaat al jaren mee. Nooit problemen mee gehad en zelfde toepassing als voor jou. Ik vervang wel heel vaak de wielen (heb een set met A048 en met een set met straatbanden) of haal ze eraf om de remmen te reinigen en ophanging te verzetten.
In alle eerlijkheid vergeet ik de momentsleutel meestal terug los te zetten, en heb hem ook nog nooit opnieuw laten ijken. Maar geen problemen.
Geen ervaring met ander spul.
In alle eerlijkheid vergeet ik de momentsleutel meestal terug los te zetten, en heb hem ook nog nooit opnieuw laten ijken. Maar geen problemen.
Geen ervaring met ander spul.
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track