Inderdaad, organisatie van FKM was top, de onregelmatige rijen op zaterdag daarentegen Net als je was gestopt omdat er niemand meer stond te wachten, kwam er weer volk.
Organisatie op de baan was vorig jaar ook beter met de "kegeltjes" op de weg. Dit jaar ben ik met mijn standaard Elise enkele malen uitgeremd door snellere wagens, niks op tegen en meestal heel fair maar net die ene keer dan weer niet.
En dan was het nog door een andere Lotus voor de Villeneuve chicane, waardoor deze zich dwars moest gooien en mij geen enkele uitwijkmogelijkheid gaf. Ferm Waarvoor dient de briefing dan eigenlijk?
mindp0wer schreef:Organisatie op de baan was vorig jaar ook beter met de "kegeltjes" op de weg. Dit jaar ben ik met mijn standaard Elise enkele malen uitgeremd door snellere wagens, niks op tegen en meestal heel fair maar net die ene keer dan weer niet.
En dan was het nog door een andere Lotus voor de Villeneuve chicane, waardoor deze zich dwars moest gooien en mij geen enkele uitwijkmogelijkheid gaf. Ferm Waarvoor dient de briefing dan eigenlijk?
mindp0wer schreef:Organisatie op de baan was vorig jaar ook beter met de "kegeltjes" op de weg. Dit jaar ben ik met mijn standaard Elise enkele malen uitgeremd door snellere wagens, niks op tegen en meestal heel fair maar net die ene keer dan weer niet.
Grijze Elise S1?
No comment op vragen als wie en welke wagen. Doet er ook niet echt toe voor mij. Wedstrijdleiding had gewoon moeten ingrijpen.
Voor één keer dat de Lotus bimbo's is niet zitten te kankeren op de Super Sevens!
Vond het zelf ook een zeer faire zaak. De snellere auto's gewoon doorlaten en de tragere lieten meestal wel plaats om er voorbij te gaan dus ik heb mij goed geamuseerd!
Ik heb alleen zaterdag gereden maar ik vond het er zeer fair aan toe gaan. Ok als je met 80 wagens op de piste zit, eender welke trackday zijn er altijd wel mannen die er net over gaan. Of de regels blijkbaar niet kennen of respecteren.
Het zal altijd zo zijn en blijven Zelfs op het strenge Lot zoals ik al 2x mocht ondervinden en kon vastleggen op camera.
Ik vond het respect onderling echt wel een pak hoger dan op de meeste trackdays, ik durf zelfs zeggen één van de fairste trackday die ik dit jaar al reed.....
Zo zie je maar dat indrukken kunnen verschillen. 1 of 2 gekken of mannen die de regels niet respecteren en je kan er een klote gevoel aan over houden.
Ik ben ook eens uitgeremd door een groene kitcar, echt te gek en het had fout kunnen lopen want ik zat links te kijken en hij kwam plots rechts om binnen de 100m terug ingehaald te worden? (Rea)
Voorbeeld:
Lotus on track, Abbeville, dit jaar.
Kerel kon al heel de tijd niet verkroppen dat hij werd voorbijgestoken en lokt me MOEDWILLIG in de val. Kijk goed, left side overtaking only, gaat zich uiterst links plaatsen, pinker naar links en handbeweging om me "door" te laten?
Kerel stapt na dit "incident" naar organisatie die me prompt uitsluit want rightside overtaking is ten strengste verboden. Wat die kerel (voorzitter Lotus club France !!!) niet wist, was dat het op film stond. Op basis van de film en ondertussen ook de Marshalls, hebben ze hem uiteindelijk zelf 2 uur verbod opgelegd (hij was de voorzitter dus uitsluiting durfden ze niet) en kreeg ik een gratis deelname op een andere LOT day...
Vorige week op Zandvoort iets gelijkaardig meegemaakt met een Porsche, ook hier gelukkig beelden.
Laatst gewijzigd door jokke_vlo op 24 aug 2011, 01:46, 1 keer totaal gewijzigd.