'05 Elise R (saffron yellow)
-
- Auto: Elise 1.6 CR
Re: '05 Elise R (saffron yellow)
Is nog in onderhandeling. Ofwel investeren in het huis (keuze van de vrouw) of in een nieuwe sportwagen (keuze van de man)
- Ruben
- Auto: Geen
Gefeliciteerd met de verkoop. Ben benieuwd wie er gaat winnen!
- rudi ruby
- Naam: Rudi
- Auto: lotus Elise MK1
gefeliciteert 914
met de verkoop , hopelijk komt er een nieuwe of andere lotus in de plaats
,zodat we je nog eens kunnen spotten richting antwerpen
rudi ruby
met de verkoop , hopelijk komt er een nieuwe of andere lotus in de plaats

rudi ruby
[color=#BF0000]in en uit stappen bij lotus elise
gaat vlotter dan brief posten[/color]
-
Thanks 
Ik ben hier in elk geval nog niet weg hoor
Ik blijf gewoon meelezen 
Maar of het opnieuw een Lotus wordt, daar vrees ik een beetje voor. Als ik zie wat voor een financiële kater de 111R nalaat, dan denk ik niet dat ik me dat 2 keer kan permitteren. Ik was altijd van plan om opnieuw een Lotus te kopen, maar, ... blijkbaar is RHD hier in België voor de meeste een ongelooflijke struikelblok, en ik kan het voor mezelf niet verantwoorden om ettelijke duizenden euro's meer neer te tellen voor een LHD. Omdat ik er totaal geen verschil in ervaar. RHD of LHD, in mijn ervaring is het verschil kleiner dan stappen van mijn handgeschakelde bedrijfswagen in de automatic van mijn vrouw.

Ik ben hier in elk geval nog niet weg hoor

Maar of het opnieuw een Lotus wordt, daar vrees ik een beetje voor. Als ik zie wat voor een financiële kater de 111R nalaat, dan denk ik niet dat ik me dat 2 keer kan permitteren. Ik was altijd van plan om opnieuw een Lotus te kopen, maar, ... blijkbaar is RHD hier in België voor de meeste een ongelooflijke struikelblok, en ik kan het voor mezelf niet verantwoorden om ettelijke duizenden euro's meer neer te tellen voor een LHD. Omdat ik er totaal geen verschil in ervaar. RHD of LHD, in mijn ervaring is het verschil kleiner dan stappen van mijn handgeschakelde bedrijfswagen in de automatic van mijn vrouw.
-
- Auto: Europa S
Wellicht dat je deze binnenkort daar kan spotten. Maar deze keer wel met Nedrerlandse platen er oprudi ruby schreef:hopelijk komt er een nieuwe of andere lotus in de plaats,zodat we je nog eens kunnen spotten richting antwerpen
![]()
rudi ruby

Ik zal beloven dat ik dan terug zal zwaaien.
Broem broem
-
Hi Emiel,Omiel schreef:Wellicht dat je deze binnenkort daar kan spotten. Maar deze keer wel met Nedrerlandse platen er oprudi ruby schreef:hopelijk komt er een nieuwe of andere lotus in de plaats,zodat we je nog eens kunnen spotten richting antwerpen
![]()
rudi ruby![]()
Welkom hier! En veel succes ermee!
- rudi ruby
- Naam: Rudi
- Auto: lotus Elise MK1
914 schreef:Hi Emiel,Omiel schreef:Wellicht dat je deze binnenkort daar kan spotten. Maar deze keer wel met Nedrerlandse platen er oprudi ruby schreef:hopelijk komt er een nieuwe of andere lotus in de plaats,zodat we je nog eens kunnen spotten richting antwerpen
![]()
rudi ruby![]()
Welkom hier! En veel succes ermee!
o.k. omiel
we zullen ons best doen om jou ,en de mooie elise te spotten .
we zitten heel veel in nederland o.a. in ommen, oisterwijk ,tilburg eindhoven ...enzo verder. trouwens welkom aan boort copain

rudi ruby
[color=#BF0000]in en uit stappen bij lotus elise
- Peter D
- Naam: Peter
- Auto: Elan M100
Weer 2 gelukkige mensen hé.
Eentje heeft de verkoop gerealiseerd, en de andere is nu een gelukkige eigenaar !
@ Omiel, je kan nu een eigen Topic opstarten, status aanpassen (wagen :nog geen is nu achterhaald) en wij zien je graag eens opduiken bij op een of ander evenement.
@ 914 : Het Lotusvirus krijg je niet kapot hoor, er komt gegarandeerd ooit terug een Lotus
Eentje heeft de verkoop gerealiseerd, en de andere is nu een gelukkige eigenaar !
@ Omiel, je kan nu een eigen Topic opstarten, status aanpassen (wagen :nog geen is nu achterhaald) en wij zien je graag eens opduiken bij op een of ander evenement.
@ 914 : Het Lotusvirus krijg je niet kapot hoor, er komt gegarandeerd ooit terug een Lotus

Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.