die Caterham was misschien een "slecht voorbeeld", ik rapporteerde gewoon iets wat zich heeft voorgedaanFrederik schreef:Lijnen trekken is altijd zeer moeilijk, er zijn altijd situaties waarbij die lijn net niet correct genoeg getrokken is, of in bepaalde situaties niet geheel of volledig de lading dekt. Ik ken dat van op een ander forum...
Volgens mij willen ze een bepaalde 'standaard' halen, niet geheel onbegrijpelijk als je ziet dat daar oa Carrera GT's en F50's meedraaien. Volgens mij willen ze gewoon geen toestanden zoals bij Skylimit waarbij alles (maar dan ook alles) samen de baan opgaat. Golfjes van 500€ met Sparco zetel tov monoseaters met +300pk samen met mensen die komen trainen voor de 24h van Zolder.
De caterham is misschien een slecht gekozen voorbeeld, zeker op dit forum
verhoudingen gewicht/Ppk is idd. beter dan pure PK's
beter nog maar niet meetbaar is hieraan rijvaardigheid te koppelen ...
ikzelf rij met een Porsche GT3 Cup op circuit, 400pk
ik ga voorbij Ferrari 458 Challenges ...
ik werd op onze dag op Silverstone ingehaald (en "droog" ...

het onderwerp/discussie/regels/beoordeling... is gewoon niet zwart/wit
onze intentie is een (vooral) veilige circuitdag te hebben waar op eidne van de dag iedereen "content" is en zonder brokken naar huis kan gaan
Ja, wij hebben liever een Lotus Elise rijder die al jaren op circuit rijdt en kan rijden en zich "gedraagt" zoals het hoort, dan iemand met een Ferrari 430 die niet kan rijden, alle regels en afspraken aan zijn laars lapt en hierdoor niet alleen een gevaar is voor zichzelf maar ook voor anderen