groeten van bart
Is uitgekomen, blijkbaar was die thread verhuisd naar het FKM-subforum, gezien FKM geen interesse heeft om hun advertentie met bijhorende sub-forum te behouden (tegen betaling) is hun sub-forum verplaatst naar het onzichtbare gedeelte van het forum en bijgevolg niet meer te openen en te lezen door de leden. (onzichtbare gedeelte heb ik zopas uitgelegd in de thread van Didier)Frederik schreef:Ga ik es nakijken, ik heb deze alvast niet (moedwillig) weggedaan.KITT schreef:Ik vind m'n thread over FKM: " FKM TOP! " wel niet meer terug en die was gepost in het Algemene Forum, zonder het oogmerk om reclame te maken.
Zoals Wim zei is het voor een forum volgens mij ook de bedoeling dat de leden hun ervaring uiten op een zo objectief mogelijke manier. Net daarom en temeer omwille van wat je hierboven zelf hebt geschreven vind ik het vreemd dat net die thread ook verdwenen is.
Ofwel vond je m'n opinie over de garage TE positief en beschouw je dat als onrechtstreekse publiciteit. Als je zoiets censureert n.a.v. je situatie met de banners en aparte subfora van FKM dan is dat volgens mij jouw recht als administrateur van de site, maar dan moet er een duidelijker zicht komen op wat wel en niet mag gepost worden tov. garages. Dat lijkt mij persoonlijk een foute bedoeling.
Ik denk dat je gewoon nog eens goed met de betrokken partijen moet overleggen en de verschillende opties wikken en wegen. Volg natuurlijk ook je eigen zin, maar zorg ervoor dat die zo juist mogelijk blijft tov. iedereen.