Te koop neus lotus Elise S 2008
-
- Naam: Willems Alexander
- Auto: Elise S MKII
Te koop neus lotus Elise S 2008
Bij deze verkoop ik de neus van de Elise. Ik heb er een volledige nieuwe op laten zetten. Hij is een beetje beschadigd aan de voorzijde. Ik schat de herstelling op zo'n 700 € alles in maar laat je nog even
Informeren door een garage natuurlijk. Ik zal later enkele foto's online zetten
Informeren door een garage natuurlijk. Ik zal later enkele foto's online zetten
-
- Auto: Elise S2 HondaSC
Re: Te koop neus lotus Elise S 2008
Hoi Alexander, zou je aub enkele foto's online kunnen zetten of pm/emailen?
Past deze neus ook op een Elise S2 uit 2002? Ben zeker geïnteresseerd!
-
Ik heb nog geen foto's kunnen maken.
De neus staat voor het moment nog in antwerpen maar ik verhuis over twee weken naar ninove. Dit is tegen de kant van brussel.
Antwerpen is ongeveer 40 min rijden van Breda dus als je wilt mag je me is bellen en dan kan je gerust is komen kijken.
Ik zal proberen om zo snel mogelijk foto's online te zetten.
0498/566.240
De neus staat voor het moment nog in antwerpen maar ik verhuis over twee weken naar ninove. Dit is tegen de kant van brussel.
Antwerpen is ongeveer 40 min rijden van Breda dus als je wilt mag je me is bellen en dan kan je gerust is komen kijken.
Ik zal proberen om zo snel mogelijk foto's online te zetten.
0498/566.240
-
- Naam: Peter
- Auto: Elise MK2
Ik denk dat de neus iets anders is. Of het past weet ik niet maar de neus van een Rover (2002) is anders als die van een Toyota (2008).MaddogHJ schreef:Hoi Alexander, zou je aub enkele foto's online kunnen zetten of pm/emailen?
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
-
Ik heb het gecheckt bij lotus en het gaat maar er moeten enkele dingen aangepast worden. Bel is naar lotus om je licht op te steken.
-
Dank voor de suggestie's, ik zal even navragen bij Lotus of het past/makkelijk passend te maken is. Vanavond zal ik jou ook bellen Alexander. Hoe laat past het best? Foto's zouden erg welkom zijn, die zeggen meer dan 100 woorden
.

-
-
Je mag me bellen wanneer je wilt.MaddogHJ schreef:Dank voor de suggestie's, ik zal even navragen bij Lotus of het past/makkelijk passend te maken is. Vanavond zal ik jou ook bellen Alexander. Hoe laat past het best? Foto's zouden erg welkom zijn, die zeggen meer dan 100 woorden.
-
Alexander,
Net contact gehad met Lotus, het blijkt dat deze neus wel passend is, maar dan moeten er ook andere koplampen in. (deze zijn wel anders t.o.v. Rover-versies) Deze kosten 700 euro per stuk. Mijn koplampen waren niet beschadigd. Dus vervalt het eventuele voordeel t.o.v. een volledig nieuwe en daarmee ook mijn interesse in jouw frontclam.
Blijkbaar moet ik gewoon geduld hebben...
Hartelijk dank nog voor het uploaden van de foto's, het ziet er inderdaad goed reparabel uit. Hopelijk kun je snel iemand anders een plezier met deze neus doen.
Net contact gehad met Lotus, het blijkt dat deze neus wel passend is, maar dan moeten er ook andere koplampen in. (deze zijn wel anders t.o.v. Rover-versies) Deze kosten 700 euro per stuk. Mijn koplampen waren niet beschadigd. Dus vervalt het eventuele voordeel t.o.v. een volledig nieuwe en daarmee ook mijn interesse in jouw frontclam.
Blijkbaar moet ik gewoon geduld hebben...
Hartelijk dank nog voor het uploaden van de foto's, het ziet er inderdaad goed reparabel uit. Hopelijk kun je snel iemand anders een plezier met deze neus doen.
-
Nog steeds te koop