02/06/2011 - Ypres Lotus Day 2011 [comments & foto's]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Mr.E
Auto: Syntax Error

Re: 02/06/2011 - Ypres Lotus Day 2011 [comments & foto's]

Bericht door Mr.E »

Bart P schreef:Ach, je moet je op elk moment van de dag aan de regels houden, tijdstip en dag spelen hier geen rol. Je kent de consequenties en je moet dan ook een waardig verliezer zijn. Maar het ging hier toch over YLD 2011 ??? ;)
Een fan van de politie?!? Of gewoon politieagent? :twisted: ;)

Ivm de Coyote: je kan toch aflezen hoeveel Coyote's er voor je rijden, en daar rekening mee houden?
De Coyote heeft mij ook al meermaals "getipt", dat abonnement is al lang betaald.
Sometimes too much is just enough.
HJ2
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95

Bericht door HJ2 »

Zijn er nog meer slachtoffers van kuilen in de weg?
Op een smal weggetje kon ik niet meer uitwijken, of ik had er voor kiezen met de bodem over de bolle weg te schrapen... NOT! :evil:

Afijn, ik heb juist mijn wielen weer op laten halen bij de richter. Gelukkig was alles goed te herstellen :-)
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Didier
Naam: Didier heeft Lotusitis ..
Auto: Elan Plus2S CN
Contacteer:

Bericht door Didier »

Ik heb ff de grond geraakt met de onderkant van de auto. 't Was wel verschiet-achtig :shock:
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Ik schrik een beetje van de reactie van HJ en Didier ... ik heb zelf bijna 3x de rit gecontroleerd, los van de keren dat onze 0-wagen de controle heeft gedaan, Pascal ook een controle heeft gedaan en Dirk die het meermaals heeft afgereden.

We moeten toegeven, er waren enkele slechte stukken bij, maar dat hebben we toch zo goed mogelijk vermeld in het roadbook. Enkele stukken waren onvermijdbaar, anders waren we er wel rond gereden.

Zijn er nog mensen die problemen hadden? en ... weet je nog waar?
Was je toen hard aan het doorrijden of niet? ('wont tell anyone)

We wensen ons alvast te excuseren voor mensen die eventuele schade hebben geleden, en zullen er alles aan doen om dat zoveel mogelijk te vermeiden.
Didier
Naam: Didier heeft Lotusitis ..
Auto: Elan Plus2S CN
Contacteer:

Bericht door Didier »

eh ... Frederik ... geen paniek hoor ...
Dat de plus 2 een nogal soepele vering heeft, is mij bekend, wat uiteraard het comfort ten goede komt.
Ook ligt de Plus2 nogal heel laag, als je de foto's bekijkt, merk je dat wel.
Het nadeel is natuurlijk dat, als de auto door veert, dat ie diep gaat, met de gevolgen van dien ... de buik sleept tegen de grond als de baan niet vlak ligt.
Maar da's niet echt iets nieuws, het probleem is gekend.
't Zal mss helpen als ik binnenkort m'n schokdempers vervang.

De minder goede passages werden idd goed vermeld in het roadboek.
Van mij hoor je geen verwijt hoor!
'k Heb gewoon ff geantwoord op de vraag ;)
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
Hugo
Naam: Hugo
Auto: Europa Special

Bericht door Hugo »

Hugo schreef:
het parcours was mooi en goed te doen, wel drie keer "touch down " gehad, bij momenten dachten we dat we aan de 24 uren van Ieper bezig waren, ook ( enkele ) jumps en de gebruikelijke " splash" ontbraken niet
zoals eerder reeds vermeld raakte ik ook met de onderkant van de Europa 3 maal het wegdek ( stabilisatorstang die bij een bolle weg de grond raakt) en ik heb dikwijls uitgeweken naar de zijkant om putten en bulten te vermijden, maar dat moet ik bij mij thuis in de straat ook doen voor de verkeersdrempels

de charme van ritten zoals YLD is dat zij zoals gebruikelijk over kleine baantjes gaan die niet altijd in goede staat zijn, ik vind niet dat de inrichters iets te verwijten valt, slechte stukken waren meestal toch aangegeven, ik dacht niet dat het een wedstrijd was, je auto kennen en je snelheid aanpassen aan de situatie ( staat trouwens in de wegcode) is zeker nodig, je kan de inrichters toch ook niet verwijten dat het gras aan de zijkant soms te hoog was, dat er in sommige bochten grint lag enz en wat dan te denken van die splash, wie is daar full speed doorgegaan? een paar enkelingen toch maar denk ik
FastEleven
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250

Bericht door FastEleven »

Ooit met een Westfield 'Lotus' Eleven een historic rally gereden ? Carter lag op 6 cm van de grond en voorwielen zitten helemaal in de kas, dus bochten zoals een rechts achter moet je in een keer of 6 nemen. Part of the game, toch ? 8-)
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
Blue Darkness
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Contacteer:

Bericht door Blue Darkness »

@frederik, ik heb 3x over het asfalt geschuurd... maar het stond idd wel goed aangegeven en wij hebben vlotjes door gereden...
Dus geen enkel verwijt.
;)
Erwin
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8

Bericht door Erwin »

Geen enkele keer geraakt.
We hebben het wel rustig aan gedaan.

Het parcour was één prachtige wandeling.
Van mijn kant niets negatief!
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
BelgianRally
Auto: taxi

Bericht door BelgianRally »

Ook enkele malen de grond geraakt.. ligt de speedster met de Nitrons wat dichter bij moeder aarde. Gewoon zo veel mogelijk rekening mee houden terwijl je aan het rijden bent.
Plaats reactie