jawel , de janwillem gaat Morgen richting Brands Hatch...
-
- Berichten: 621
- Lid geworden op: 27 sep 2010, 21:28
- Auto: 997 GT3
- Locatie: Hamme
Re: jawel , de janwillem gaat Morgen richting Brands Hatch..
Ze blijven hun naam hoog houden die mannen.
Ik heb een gratis bon liggen van Skynet. Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om met hen te rijden.
Ik heb een gratis bon liggen van Skynet. Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om met hen te rijden.
[color=#FF4000]Growing up is inevitable, Growing old is optional![/color]
[color=#00BFFF]Racing is life. Anything before or after is just waiting.[/color]
[color=#00BFFF]Racing is life. Anything before or after is just waiting.[/color]
-
- Berichten: 1193
- Lid geworden op: 05 mei 2010, 19:29
- Naam: Emiel
- Auto: Motorsport/Exige S1
- Locatie: Grens gebied, Nederland.
Re: jawel , de janwillem gaat Morgen richting Brands Hatch..
Vorig jaar wezen kijken tijdens skyl it dag. Toen ik achteraf bij een samenwerkende organisatie melden dat ik skylimit niet kon waarderen werd ik voor gek verklaard. grappig.
Geen schade aan overgehouden voor iemand van hier?
Geen schade aan overgehouden voor iemand van hier?
- ovi
- Berichten: 3904
- Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
- Locatie: Keerbergen
Re: jawel , de janwillem gaat Morgen richting Brands Hatch..
In het naar huis rijden hebben we nog een zeer recente BMW zien staan die ze kwamen takelen. Stak volledig in elkaar!
Ook een Honda Civic gezien die de pits in kwam met een plat dak en vooruit!
Normaal rij ik de 27 juli met de Tiger maar als ik dit soort dingen zie toch misschien beter niet!
Wat ik hier niet begrijp is dat er dan van die heeeeeel snelle geprepareerde auto's meerijden; zoals gisteren weer zo'n plat ding; en dat die gewoon tussen de Golfkes enz. rijden! Waarom maken ze geen groepen van beginners tot gevorderde zoals ze dat in Mettet bij de moto's doen?

Ook een Honda Civic gezien die de pits in kwam met een plat dak en vooruit!

Normaal rij ik de 27 juli met de Tiger maar als ik dit soort dingen zie toch misschien beter niet!

Wat ik hier niet begrijp is dat er dan van die heeeeeel snelle geprepareerde auto's meerijden; zoals gisteren weer zo'n plat ding; en dat die gewoon tussen de Golfkes enz. rijden! Waarom maken ze geen groepen van beginners tot gevorderde zoals ze dat in Mettet bij de moto's doen?

-
- Berichten: 149
- Lid geworden op: 14 dec 2010, 06:25
- Naam: jan willem
- Auto: Lotus Exige S
- Locatie: keerbergen
Re: jawel , de janwillem gaat Morgen richting Brands Hatch..
Wacht maar tot dat er echt een groot ongeluk gebeurt... dan zal het rap gedaan zijn.
Ik kan MSV echt aanraden..
Ik kan MSV echt aanraden..
- wimvanbeeck
- Berichten: 1615
- Lid geworden op: 01 sep 2008, 14:14
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
- Locatie: Lommel
Re: jawel , de janwillem gaat Morgen richting Brands Hatch..
Denk aan de VAB-VTB dagen, 20-21 augustus 2011
-
- Berichten: 149
- Lid geworden op: 14 dec 2010, 06:25
- Naam: jan willem
- Auto: Lotus Exige S
- Locatie: keerbergen
Re: jawel , de janwillem gaat Morgen richting Brands Hatch..
waar en bij wie moet ik mij daar voor inschrijven ?
naam tel nummer ... email !
naam tel nummer ... email !
- Jeroenbox
- Berichten: 477
- Lid geworden op: 23 okt 2010, 23:17
- Naam: Henniez
- Auto: Exige S, Caterham
Re: jawel , de janwillem gaat Morgen richting Brands Hatch..
Afgezien van rijgedrag en organisatie nog een dingetje om altijd op te letten met de lichte wagens van ons
waar je vooral op moet letten is het verschil in massa van de wagens op de baan. Een Caterham weegt 600 kilo en een Golf 1200. Als je Caterham een muur raakt stap je er gewoon uit omdat er relatief weinig massa is en er dus relatief weinig energie weg moet. Als je tegen die muur staat en er komt een Golf tegen je aan met 1200 kilo dan is de Caterham plat. dat werkt idem als twee wagens op de baan elkaar raken. Het zelfde principe werkt bij aanremmen van een bocht. De Caterham remt heel veel later en de Golf probeert te volgen erachter en redt dat dan net niet en glijdt zo achter bij de Caterham naar binnen.
wij rijden met de Caterhams nooit tussen wagens met veel meer massa. Je kan prima rijden met veel snellere wagens ertussen (meestal sturen die ook wel aardig) als ze maar laag in de massa zitten.
waar je vooral op moet letten is het verschil in massa van de wagens op de baan. Een Caterham weegt 600 kilo en een Golf 1200. Als je Caterham een muur raakt stap je er gewoon uit omdat er relatief weinig massa is en er dus relatief weinig energie weg moet. Als je tegen die muur staat en er komt een Golf tegen je aan met 1200 kilo dan is de Caterham plat. dat werkt idem als twee wagens op de baan elkaar raken. Het zelfde principe werkt bij aanremmen van een bocht. De Caterham remt heel veel later en de Golf probeert te volgen erachter en redt dat dan net niet en glijdt zo achter bij de Caterham naar binnen.
wij rijden met de Caterhams nooit tussen wagens met veel meer massa. Je kan prima rijden met veel snellere wagens ertussen (meestal sturen die ook wel aardig) als ze maar laag in de massa zitten.
[size=85]you never fail, you stop trying[/size]
- ovi
- Berichten: 3904
- Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
- Locatie: Keerbergen
Re: jawel , de janwillem gaat Morgen richting Brands Hatch..
Yep, dat is al een veel beter voorbeeld!wimvanbeeck schreef:Denk aan de VAB-VTB dagen, 20-21 augustus 2011
Spijtig dat het s'morgens altijd een dikke misserie is om uw transponder te krijgen en dat ze daar na al die jaren nog geen beter systeem voor gevonden hebben!

Vroemdag heb ik 4 jaar gedaan maar was vorig jaar ook een dikke misserie! Maar één juf die zorgde dat de kindjes konden uit en instappen dus altijd weer heel lang aanschuiven.
Ook had ik voor de eerste keer een paar kinderen waarvan het onverantwoord was deze mee te laten rijden.

Was er één bij die na de kanaalbocht plotseling zijn helm losmaakte en boven zijn hoofd stak!!!


- Dim
- Berichten: 664
- Lid geworden op: 30 jun 2009, 12:57
- Auto: Exige S 240
Re: jawel , de janwillem gaat Morgen richting Brands Hatch..
en, Jan Willem, wat zijn uw instellingen van uw Nitrons ?
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
-
- Berichten: 1193
- Lid geworden op: 05 mei 2010, 19:29
- Naam: Emiel
- Auto: Motorsport/Exige S1
- Locatie: Grens gebied, Nederland.
Re: jawel , de janwillem gaat Morgen richting Brands Hatch..
ovi schreef:In het naar huis rijden hebben we nog een zeer recente BMW zien staan die ze kwamen takelen. Stak volledig in elkaar!![]()
Bedoel je die z3 hartge? Die reed bij de ingang in die tunnel zijn bumper stuk, achteraf bleek er veel meer stuk te zijn. Is geloof ik gespinnend over zijn eigen olie omdat circuit zolder de loopgraven van de oorlog in de toegangs tunnel heeft gelegd.