Het heeft en is iets speciaals.
Ooit wou ik het eens meemaken maar het bleef bij woorden.
Tot dit jaar er de mogelijkheid was om met wat forumleden een tripje naar ginder te maken.
Spijtig genoeg moest molleke verstek laten wegens kwesturen aan het oog.
Zodoende zijn X.E.G ,thiva et moi(frans oefenen) donderdagavond afgereisd naar het walhalla in Lemans.Met de Lotus naar daar was geen optie omdat we onze fietsen meenamen om onze verplaatsingen daar te maken.
Dankzij de familiebanden van X.E.G konden we beschikken over een mooie mobil-home.
Onderweg hadden we enkele probleempjes die door Mc gyver's X.E.G en thiva met een ijzerdraad en colsonstrapje werden opgelost.
Hierdoor hadden we ettelijke uren vertraging op ons schema en belanden hierdoor op de phereferique in Parijs in een aanzienlijke file.
Maar toch op vrijdagmiddag kwamen we aan in Lemans en zijn we direct de sfeer gaan opsnuiven.En ik moet zeggen dat ik van de eerste tot de laatste minuut ginder heb genoten

Fantastische wagens gezien tijdens de pit-walk.Pitspoezen waren precies uitgestorven .DJU TOCH

De wagens op de parkings en campings waren meestal ook niet van de poes.Niet normaal wat daar allemaal stond.
En dan die geschifte Engelsen uitgedost in alle mogelijke outfits en constant bijtankend met alcohol. Mijn longen hebben serieus afgezien tijdens de burn-outs die plaats hadden op de weg naar het circuit.Een compleet geschifte boel.
De race zelf: fantastisch gewoon maar dat moet ik hier niet gaan beschrijven want elk forumlid zal wel gekeken hebben op tv.
We hadden het geluk of de pech,noem het zoals je wilt,dat we op max 10 meter stonden van het impact van de Audi van MCnish op de vangrail.
Man,man,man, de adrenaline giert opeens door het lichaam ,bijna niet beseffend wat we zonet in een flits zagen gebeuren.Gelukkig enkel materiele schade.Voor de rest mooie duels gezien en een uitermate spannend raceverloop.
Veel geslapen hebben we niet tijdens de race omdat we zoveel mogelijk wilden zien van de race en de sfeer rond het circuit.En het was de moeite.
Het concert van Razorlight waren we zelfs vergeten naar toe te gaan.

Twee uur voor het einde van de race zijn we naar huis vertrokken om files te vermijden maar blijkbaar waren er nog van die mening zodat we toch 1 uur in de file hebben gestaan voor we op autostrade waren.
Beknopt: Toffe trip ,goed gezelschap,mooie race,moi très content

Lemans 2012 : je serai là!
en ik denk dat er een paar op het forum veel spijt hebben dat ze niet mee konden.
24 Lemans : een legende???? Wees maar zeker!!!!!!