Je moet weten dat ze die af fabriek leveren met de instellingen voor, met alle respect, zondagsrijders. Maw ne poser die niet aan een stuur kan draaien moet er zo veilig mogelijk (lees massaal onderstuur) mee op de baan kunnen. Ik was met die instelling echt ongelukkig. Nu heb ik hem laten uitlijnen en afstellen bij Prospeed, en ik moet zeggen: net een Exige !!! Ik heb gewoon een andere wagen terug gekregen. Hiermee is het nogmaals duidelijk hoe belangrijk de afstelling van een wagen is en waarom men(op een hoger niveau) altijd spreekt over "afstelling" van de wagen. In F1 hoor je minder over vermogen maar meer over afstelling, ik begrijp nu ook veel beter waarom. Het maakt je op circuit veel sneller dan dat extra peekaatje.
Op de weg is hij wat zachter dan de Exige waar ik, zoals je weet, ook heel veel km op gewone baan mee deed. Ik hou ervan, maar dat zal niet iedereen doen

De sound van die kar, die atmo motor, het scherpe insturen ALS ik kan ben ik ermee ondeweg. Alleen hangt hij zo extreem laag, dat ik mijn parcours wel moet uikiezen, verkeersdrempels zijn een ramp, er zijn er bij die ik echt niet over raak.
Al bij al ligt de wagen kort bij de Exige, waarbij de Exige toch nog meer hardcore was en je nog meer feedback en fun gaf.
Moet wel zeggen dat de Kever een pak "praktischer" is.
Tot aan 270 per uur heb ik geen problemen met het camber, het is net leuker om zo scherp te kunnen insturen en veel feedback uit het stuur te krijgen.
Vanaf 250/270 per uur speelt het camber wel op en wordt de auto onstabiel, iets dat je niet hebt met het camber af fabriek. Dat is zo stabiel als wat tegen boven de 300.
Nu goed ik kan daar perfect mee leven. De maximale snelheid (Spa) die ik op circuit haal is +/- 245