Na 2 weken mijn beestje te hebben gemist is ie terug van de Guy Janssens.
Die man is werkelijk in touch met God. Hij staat zelfs hoger aangeschreven dan de paus in sommige kringen. Ik gaf hem mijn wagentje in handen, vetrok samen met het vrouwtje op vakantie ( zonder de kids

Wat heeft die man allemaal gedaan .. ik heb een andere wagen terug gekregen.. De nitron shocks en anti roll bar vervangen .. nieuwe boss voor het stuur de motor wat bij getunned allez te veel om op te noemen, ondertussen heb ik een cup 260 dak gevonden op ebay.co.uk voor de schappelijke prijs van 300 pond. Nu nog in de verf zetten door de handen van god en door een zeer lieve madam die ik ken wordt er een goude streep door het midden van de wagen gezet.
Dan gaan we voor de remapping van de ecu te samen met nieuwe injectors en fuel pump. Dan zal het beestje rond de 280 BHP zitten. Ik ga alvast op 11/05 naar zolder om ze te testen. Watch out Koen C en Bart !
Ik moet dan ook wel toegeven dat ik dan toch even ga stoppen met mijn aanpassingen... heel misschien nog een grote spoiler op de koffer gezien dat ik niet veel zin heb om op te stijgen tijdens mijn goddelijke gevechten..
als ze klaar is post ik zeker fotos... tot op zolder volgende week ? wie gaat mee....
groeten JW