COYOTE of GPS?

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Meerkat
Auto: Geen :(

Re: COYOTE of GPS?

Bericht door Meerkat »

Opnieuw geeft Avertinoo gratis licenties weg via facebook: http://www.facebook....108026349269516

Maak je lid via de 'vind ik leuk-knop' en post een commentaar. Morgen 20/4 weet je of jij de winnaar bent van een van de gratis licenties!

De laatste maanden stijgt het aantal gebruikers enorm, ben nog steeds zeer tevreden gebruiker (gebruik het bij elke autorit)
Bram
Naam: Bram
Auto: 307CC=>zoek 111R
Contacteer:

Bericht door Bram »

ik heb nu ook een 4tal maanden een coyote, ik gebruik hem ook bij elke rit!

al 2x zeker een zware boete vermeden, ook al waren het plaatsen waar ik dagelijks langskom.

Maar zoals een vriend mij zei;
" het kost wel wat, maar het is het waard als je al gewoon de gemoedsrust telt. "
KevinH
Naam: Kevin
Auto: '10 Elise SC

Bericht door KevinH »

iemand ervaring met de app van coyote op de iphone?
Schijnt goed te werken en een pak goedkoper te zijn...
s3rg3
Auto: TBD

Bericht door s3rg3 »

KevinH schreef:iemand ervaring met de app van coyote op de iphone?
Schijnt goed te werken en een pak goedkoper te zijn...
Als je reeds een abonnement hebt kan je deze ook gebruiken voor je iPhone dacht ik. Sowieso is de eerste maand het abonnement gratis.

Als je nog geen Coyote zou hebben, dan denk ik dat je beter eens kijkt naar Avertinoo. Avertinoo heeft geen duur abonnement en doet net hetzelfde... Het aantal verkenners ligt wel "nog" aanzienlijk lager in vergelijking met de Coyote.

Gr
Serge
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Coyote heeft nu ook hun eigen app, als je al een coyote hebt kan je gratis de iphone app gebruiken... (gezien op hun site)

Zelf ook happy coyote gebruiker :)
KevinH
Naam: Kevin
Auto: '10 Elise SC

Bericht door KevinH »

ook happy gebruiker, maar idd nogal aan de dure kant...
met de app kost het maar 4€ per maand!
(maar heb wel nog geen iphone... :( )
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

't Was al héél lang geleden, maar nu 2x achter elkaar prijs, tweemaal 's zaterdags vlak na de middag.

1 x voorstel minnelijke schikking € 50 (in de 80 km/h ipv max 70)
op een vrij rustige weg, goed zicht & droog, kaarsrechte baan met weinig verkeer

1 x voorstel minnelijke schikking € 110 (in de 90 km/h ipv max 70)
op een zéér lege weg, goed zicht & droog, met haast géén verkeer op dat ogenblik

Tot nu toe vertrouwde ik mijn eigen ogen en kennis van de weg in kwestie.
Deze keer dus was dat niet voldoende, of met onvoldoende aandacht rondgereden.

Toch eens overwegen die coyote ?
Al vind ik het allemaal maar gepruts dat de aandacht afleid van de weg, dat piepen, bevestigen etc. . En als ik zoveel andere chauffeurs niet-handenvrij zie bellen (of zelfs zie krant lezen !) vraag ik me af of onze vrienden zich daar niet zouden op concentreren om de verkeersveiligheid te verhogen.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
vic
Naam: Jean-Marc
Auto: Elan- Exige - Evora

Bericht door vic »

momenteel abonnement 1 jaar autogids + coyote V2 plus voor 169 eur ;)
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

electroshock schreef:Tot nu toe vertrouwde ik mijn eigen ogen en kennis van de weg in kwestie.
Deze keer dus was dat niet voldoende, of met onvoldoende aandacht rondgereden.

Toch eens overwegen die coyote ?
Al vind ik het allemaal maar gepruts dat de aandacht afleid van de weg, dat piepen, bevestigen etc. . En als ik zoveel andere chauffeurs niet-handenvrij zie bellen (of zelfs zie krant lezen !) vraag ik me af of onze vrienden zich daar niet zouden op concentreren om de verkeersveiligheid te verhogen.
Een Coyote is geen sluitende oplossing om nooit meer gepakt te zijn, ik zie het als een 2 extra paar ogen. Het is nu ook niet dat ik sneller ga rijden omdat ik die 2 extra ogen heb.

Maar het geeft toch een vorm van geruststelling, want 90% van de gevallen wordt je geflitst op plaatsen waar je nooit komt omdat je op die moment de situaties, pak-plaatsen en/of de wegcode niet helemaal in de gaten hebt.

Ik ben zeer gelukkig met mijn Coyote, en dat gedoe van beepen en bevestigen, dat valt heel goed mee hoor. Het beepen kan je naar eigen smaak of voorkeur instellen en zoveel hoeft er nu ook niet bevestigd te worden.

'n keer en flitser, 'n andere keer 'n obstakel, maar ik doe dat met plezier, tenslotte werkt dat ding pas optimaal als iedereen de juiste feedback geeft. Ik zet 'm altijd (dagelijks) aan en het is nu ook niet dat ik elk half uur moet gaan bevestigen. Dat is voor mij zeker geen punt om het toestel uit te laten staan.

Wel een V2 nemen, de V1's heeft een pak minder instellingen (om die beeps naar je hand te zetten).

Oja ... had je 'n Coyote gehad, dan had deze u mogelijk zijn aankoopprijs al bespaard. ;-)
wimvanbeeck
Naam: Wim
Auto: Elise S 220

Bericht door wimvanbeeck »

Zaterdag voormiddag 3/9, 3 Lotussen, 2 Coyotes, Antwerpen - Namen - Luxenburg...................resultaat 4 boetes ( totaal 270 euro ) waarvan wel 1 voor een te keine nummerplaat !!!!!
Plaats reactie