Spijtig dat ik maar 3minuten ben kunnen blijven.
Ik kreeg een vrij belangrijk telefoontje waardoor ik helemaal van mijn melk was. Zo erg zelfs dat ik gewoon naast iedereen door ben gewandeld en me gemaakt had dat ik thuis was.
Voor de kurieuzeneuzen : Het was mijn vrouw om te zeggen dat ik papa ga worden.
Weet je wel zeker dat die 2 leuke kinderen van jou zijn? Heeft niemand je verteld van de bloemetjes en de bijtjes en de 9 maanden
Of is het Lindsey die nog een gesprekje met pappa moet hebben?
verwarrend hoor, dat tikken op andermans account
Al het zo lang geduurd heeft als bij ons dochter zit hij nu nog altijd in de bevallingsruimte op zijn vrouw haar rug te wrijven!
Daarom mijn vraag hé Henkie!
Alle aanwezigen op ons evenement, jullie hebben er een mooie dag van gemaakt. Bedankt !
Ik ben zelf eindelijk terug op 't forum geraakt.
Na een lange (ongeplande) dienstreis (last minute geregeld) en daarbij nog de drukte voor de Meet & Greet, eindelijk terug even de tijd gemaakt om het forum te bezoeken.
8 blz nieuwe berichten, die ga ik wel niet allemaal doorlezen.
En op mijn bestemmingen heb ik mijn vrije tijd als toerist proberen op te vullen, berichten op 't forum blijven toch staan hé...
(Ik was in Protonland Malaysia, en ook in Thailand, Indonesië en Singapore)
De rest van het zomerseizoen is voorbehouden voor de Elan (tenzij ik nog eens dringend op dienstreis moet).
Zondag-maandag naar Malvern, dus helaas geen Tieltse tourtocht voor mij.
Heuvelland zeker wel, was ook vorig jaar zeer geslaagd.
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.