Team Lotus verwacht verbetering in Maleisië
27 maart 2011
Team Lotus wist in Australië niet het gewenste niveau te behalen. Jarno Trulli eindigde op twee ronden van winnaar Sebastian Vettel op de vijftiende plaats, waarmee hij alleen de Virgin-coureurs wist te verslaan. Teamgenoot Heikki Kovalainen zag de finish helemaal niet, na een olielek. Het team verwacht echter de komende races wel beter te kunnen presteren.
“Ik was erg tevreden met mijn prestaties tot ik de strijd moest staken. Mijn start was goed en tot ik een waterlek kreeg, wist ik Alguersuari en Perez bij te houden”, aldus Kovalainen. “Dit weekend is wat lastiger dan verwacht verlopen en we moeten nu analyseren waarom we niet zo snel waren als we hadden verwacht. Ook moeten we de betrouwbaarheid verbeteren. Hopelijk gaat het in onze thuisrace in Maleisië beter.”
“Het was erg goed om de race te finishen en aan te tonen dat er wel wat snelheid in de auto zit, ook al hebben we dit weekend de nodige problemen gekend. We hebben veel data weten te verzamelen en dat moet ons in Maleisië en China vooruit helpen”, vertelde Trulli, die goede hoop heeft voor de komende races. “Zodra we onze problemen hebben opgelost, zullen we laten zien dat we de gewenste stap voorwaarts hebben gemaakt.”
Bron : GPUpdate.net
[F1] Team Lotus verwacht verbetering in Maleisië
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
[F1] Team Lotus verwacht verbetering in Maleisië
- Bijlagen
-
- 172226.jpg (81.61 KiB) 1680 keer bekeken
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Re: [F1] Team Lotus verwacht verbetering in Maleisië
Hun plaatje begint door te draaien ... Hopelijk wordt dit niet "het verhaal" van dit seizoen, net zoals vorig jaar.
Zoals reeds verschillende forumleden ook al opmerkten heb ik precies het gevoel dat er niets is veranderd, net alsof het een race is wat gewoon volgde op de laatste van vorig seizoen.
Echter, het is pas de eerste race, nu pas kan je meten en weten met het nieuwe materiaal. Ik blijf fan ... maar ik verwacht toch een minimale progressie dit jaar.
Zoals reeds verschillende forumleden ook al opmerkten heb ik precies het gevoel dat er niets is veranderd, net alsof het een race is wat gewoon volgde op de laatste van vorig seizoen.
Echter, het is pas de eerste race, nu pas kan je meten en weten met het nieuwe materiaal. Ik blijf fan ... maar ik verwacht toch een minimale progressie dit jaar.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End