FastEleven denkt dat je die halve seconde weer verliest doordat je linkerpols op het circuit NOOIT zo soepel zal schakelen als de geoefende rechterpols ...voor het circuit is rechts zitten wel een plus aangezien wij meestal rechtsom rijden en het zwaartepunt dan meer in de binnenbocht hangt. denk aan Zolder met zijn 4 rechte stukken en 4 bochten naar rechts (ongeveer dan). dat scheelt wel een halve seconde als je rechts gaat zitten.

Niet dus, FastEleven denkt dat die mensen voor een top spec R LHD kiezen. En dat is juist jouw probleem : de meeste kopers van een RHD zijn inderdaad 'prijsbewuste' kopers, waarvoor specs minder belangrijk zijn dan de prijs. Alle andere kiezen voor juiste specs en stuur aan de juiste kant.De mensen die meer koopkrachtig zijn verkiezen soms een standaard LHD boven een top spec Elise R in RHD (voor eenzelfde prijs), onbegrijpelijk voor mij, maar dit is een feit.
FastEleven denkt dat dit geen straf is, tochIk zal me er dus bij moeten neerleggen dat een Exige niet voor morgen zal zijn en ik nog even met de Elise zal rijden (Geheel tegen mijn zin natuurlijk LOL )

Maar FastEleven suggereert ook om je auto voldoende lang te koop te laten staan. 't Is een kleine markt, die juiste koper komt wellicht wel