Als ik toelating krijg van Lena
en als ik nog kan
en als het me vandaag lukt
Dan nodig in u uit op zondag 18 december
zo eindigen we ook met bubbels in het "MOEDERHUIS"
grapje zulle
enfin ikke 58 Lena sedert gisteren 57,
wat de baby betreft???? We zouden niet in een moederhuis ontvangen, maar in een "STRIJK BOETIEK
In Linter heb je Marco met de cobalt blauwe Elise , ik met de grijze Esprit ,iemand aan het naft station met een brg elise S1 en dominique met een gele Elise S1 en nog iemand met een zwarte Speedster 2.2.
In tienen thiva met de grijze S2 , de vrouw van Hendrickx banden met een paarse Elise S2 met aan elke zijde een gele tweety ,hans en ronny met de grijze europa , en ik kom regelmatig en zwarte Elise s2 tegen aan de kebab kaboem hier is zeker nog een rode met cromé super 7 of replica .
Dus Stijntje, zouden we dan ook niet zo eens een minicruis organiseren op de grens streek tussen de mooie appels ( Sint-Truiden)
en het suiker ( Tienen)
Originele naam: de Compot rit
[color=#000080][size=150]LOTUS : Veel plezier uit een klein doosje[/size][/color]
In St-Truiden vertrekken er 2 of 3 Haspengouw Routes ...
Eens de Bloesemdrukte voorbij is, wil ik graag eens afspreken om zo'n route te doen. Is volgens mij +/- 80 Km per lus...
Is wel leuker als je wat info over deze routes hebt -Toeristische dienst- dan leer je nog eens wat bij over je eigen streek !
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.