Hierbij lanceerde ik het idee om Lotus-forum.be MiniCruises te organiseren. Dat zijn bijeenkomsten zonder enige verplichting en op vooraf bepaalde locatie(s) zonder inschrijvingsgeld, voorafbesteld eten & drinken en vaste start & stopplaatsen.
HOE WERKT HET?
De Lotus-Forum.be MiniCruise worden georganiseerd onder het systeem "follow the leader", (tenzij de organisator het anders wenst aan te pakken) zo zal de organiserende perso(o)n(en) gewoon voorrijden, de anderen kunnen gewoon volgen. Het gehele idee is eigenlijk om (vrij) korte bijeenkomsten/cruises/ritjes te organiseren. Zo spreken we bijvoorbeeld af om ~9u30 op een vooraf afgesproken plaats én rijden we een toertje (10u00 - 11u00) waarna we afsluiten met aldaniet een aperitiefje.
"De nadruk bij de Lotus-Forum.be MiniCruises ligt bij het rijden met onze Lotus EN het ontmoeten van elkaar.
De Lotus-Forum.be MiniCruises worden via het Lotus-Forum.be kenbaar gemaakt, en zijn natuurlijk weers-afhankelijk. Blijkt dat het weer erg tegenvalt de komende cruise, dan word de cruise gewoon via het forum uitgesteld en naar een andere datum verschoven.
De West-Vlaamse Lotus-Forum.be MiniCruises wil ik graag onder mijn hoede nemen. Gezien de locale identiteit en vooral de korte ritjes, zou het natuurlijk fijn zijn dat er nog andere provincies volgen. Uiteraard zijn Lotus liefhebbers van gelijk welke provincie welkom op gelijk welke Lotus-Forum.be MiniCruise dan ook.
OPROEP
Mensen die het wel zien zitten om "regionale Lotus-Forum.be MiniCruise" organisator te worden kunnen mij contacteren, zo kan ik via het forum een rechtlijnige bekendmaking ondersteunen en eventueel samen het nodige doen.
Iedereen kan een Lotus-Forum.be MiniCruise organiseren is er nog geen locale organisator dan kan u dat worden. Wenst u een minicruise te organiseren in uw provincie neem dan contact op met je locale organisator, hij zal je dan indien nodig helpen en/of ondersteunen waar nodig.
Indien genoeg interesse wens ik vanuit het forum een ondersteuning te bieden waar u geen neen tegen kan zeggen. Ik wil hiervoor dan ook een kader creëren waarbij het voor iedereen zeer gemakkelijk wordt om een Lotus-Forum.be MiniCruise te organiseren.
REGIO'S
West-Vlaanderen : Frederik (fvc@telenet.be)
Oost-Vlaanderen : u?
Antwerpen : u?
Limburg : u?
Vlaams-Brabant : u?
Waals-Brabant : u?
...
UW MENING?
Mensen met interesse kunnen zich melden.
Mensen met ideeën eveneens/opmerkingen/pos en neg...