jokke_vlo's Lotus Exige CUP260
- Ruben
- Auto: Geen
Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260
Jeetje, wat klinkt dat verschrikkelijk zo'n GT3. Klinkt als een goede aanpassing die uitlaat! Wat betekent boite? Daar schiet mijn Belgisch even te kort.
-
- Auto: 997 GT3
VersnellingsbakRuben schreef:Wat betekent boite? Daar schiet mijn Belgisch even te kort.

[color=#FF4000]Growing up is inevitable, Growing old is optional![/color]
[color=#00BFFF]Racing is life. Anything before or after is just waiting.[/color]
[color=#00BFFF]Racing is life. Anything before or after is just waiting.[/color]
- Ruben
- Auto: Geen
- Mr.E
- Auto: Syntax Error
"Belgische" woorden die je niet begrijpt, slechts 1 oplossing: Franse woordenboek vastnemenRuben schreef:Jeetje, wat klinkt dat verschrikkelijk zo'n GT3. Klinkt als een goede aanpassing die uitlaat! Wat betekent boite? Daar schiet mijn Belgisch even te kort.

boîte de vitesse: versnellingsbak!
Sometimes too much is just enough.
- jokke_vlo
- Auto: Exige Cup 2xx (2010)
Het eerste filmpje is een feit..... man man man zo een Lotus is een ferme leerschool !
Bij deze kan ik met grote zekerheid zeggen dat een GT3 makkelijker bestuurbaar is dan een Lotus. Wat een leerschool onze Lotusjes !
- Dim
- Auto: Exige S 240
ge spreekt van een groot verschil in "wheel handling"... Die RS lijkt mij een stuk minder nerveus dan de Cup, of heb ik het fout ?
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
- jokke_vlo
- Auto: Exige Cup 2xx (2010)
Je hebt gelijk ! Absoluut. Wat ik wil zeggen is dat je dit stuur al is een omwenteling meer moet geven. Bij de Lotus doe je met een maximum van driekwart draai, aan het stuur alles. Hier gaat je stuur helemaal rond. En dat is wennen (dat doorgeven constant).
- thiva
- Naam: Thierry
- Auto: Exige S2 240
Ziet er leuk uit en de instructeur roept toch al iets minder hard.jokke_vlo schreef:
Het eerste filmpje is een feit..... man man man zo een Lotus is een ferme leerschool !
Bij deze kan ik met grote zekerheid zeggen dat een GT3 makkelijker bestuurbaar is dan een Lotus. Wat een leerschool onze Lotusjes !

Je merkt wel een groot verschil met de Exige.
Mijn bon ligt hier nog altijd op mij te wachten. Ik wil nog wel eens samen tot daar gaan zoals eerder afgesproken. Laat maar horen of dat nog ergens past.
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
-
- Auto: -
Proficiat met de Gt3RS, hopelijk heb je er meer geluk mee dan met de cup.
Wat heb je allemaal gehad met de cup na installatie van de komotec-kit?
Ook de versnellingsbak gehad(je spreekt dat die te fragiel was in vgl. met de rs)?
Je doet net als Rasse, maar dan andersom. Als ik me goed herinner, had hij eerst zijn turbo en gt3, maar werd te kostelijk en kocht de lotus'en.
RMS en radiators goed in de gaten houden bij de gt3, kunnen soms gevoelig zijn...
Veel succes
Wat heb je allemaal gehad met de cup na installatie van de komotec-kit?
Ook de versnellingsbak gehad(je spreekt dat die te fragiel was in vgl. met de rs)?
Je doet net als Rasse, maar dan andersom. Als ik me goed herinner, had hij eerst zijn turbo en gt3, maar werd te kostelijk en kocht de lotus'en.
RMS en radiators goed in de gaten houden bij de gt3, kunnen soms gevoelig zijn...
Veel succes
- claudevdvd
- Auto: Exige v6 LF1
Ja man!!
Als ik zo'n filmke zie dat kan ik maar een ding zeggen.
respect!!
Ben jaloers als ik die wagencontrole zie,zou ik ook wel willen kunnen.
Als ik zo'n filmke zie dat kan ik maar een ding zeggen.
respect!!
Ben jaloers als ik die wagencontrole zie,zou ik ook wel willen kunnen.