Ik sta aan de vooravond van het porten van mijn wastegate. Nadat ik mijn uitlaat heb vervangen voor een PECO, grijpt de fuel-cut meer in dan mij lief is en ook op momenten dat ik dat liever niet wil...
Omdat ik niet zo heel veel ervaring heb met serieus aan auto's sleutelen is alle hulp welkom!
Zijn er mensen die al ervaring hebben met het klusje?
Oh, om het makkelijk te maken ga ik gelijk al mijn rubber slangen vervangen voor Siliconen (Samco). Dit resulteert in het onderstaande onderdelenlijstje. Kan iemand dit aanvullen indien nodig?
1. Complete RVS boutenset om alle roestige knobbels aan te pakken, gelijk gepolijst dus lekker bling bling

2. Complete Samco vervangingsset voor alle slangen
3. Verlooppijp om mijn S2 met Airco aan te laten sluiten op de Samc set (die voor de 1e generatie is gemaakt)
4. RVS Slangeklemmen voor alle slang-stud verbindingen
5. Zo'n handige flexibele schroeendraaier, speciaal om slangeklemmen aan te draaien
6. Goede assteunen
7. Oprijbokken waar ik zonder neusbeschadiging op kan rijden
8. en ruim assorti steek ring / dop en ratelsleutels om die verduivelde bouten los te krijgen
9. WD40 (veel WD 40)
10. Gasbrander om vastzittende delen op te stoken
11. Geen gasbrander zonder blusser
...
97. EHBO trommel en mobiele telefoon
98. Bakkie troost en een aai over mijn bol van m'n meissie
99. Veel vrije tijd
Cheers!,
Henk-Jan