Bzguy's Noble M12 GTO
- Ruben
- Auto: Geen
Re: Bzguy's Noble M12 GTO
Gaaf hoor. Ziet er netjes uit!
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Machtige kitcar!
Ik kende het tot enkele weken geleden niet maar ben nu al fan!

Ik kende het tot enkele weken geleden niet maar ben nu al fan!

- Bzguy
- Naam: Hans
- Auto: Noble M12
klets ! ; is een officieel merk he Ivo, geen bricolageovi schreef:kitcar!)

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Martin Luther King, Jr.
1963
Martin Luther King, Jr.
1963
- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Re: Bzguy's Noble
De pricetag even buiten beschouwing gelaten, is dat een uiterst sympathiek voertuig.Bzguy schreef:Onderweg (in Calais) dit zeer exclusief prototype van de MC4-12 van McLaren gezien :

De Noble ook, natuurlijk.

Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
- X-ian
- Naam: Christian
- Auto: Ik had Elise Type 25
Mooi, mooi, mooi!
Ik hoop hem eens irl tegen te komen.
Veel plezier ermee, maar ik denk dat dat geen probleem gaat zijn....

Veel plezier ermee, maar ik denk dat dat geen probleem gaat zijn....
- ovi
Bzguy schreef:klets ! ; is een officieel merk he Ivo, geen bricolageovi schreef:kitcar!)

Dat het geen bricolage is moeten we nog afwachten hé!

Kristel vindt hem in ieder geval mooier dan de Esprit dus ik mag al beginnen zoeken achter nen gele!

Spijtig dat het nu juist winter wordt en je nog wat zal moeten wachten om al die volbloeden los te laten!

-
- Naam: Stijn
- Auto: beemer
proficiat ,zeer schoon speelgoed .
Voor de nummerplaat zijn er nog wat varianten vrij van de mijne die op de Esprit komen 1 ace ***
Voor de nummerplaat zijn er nog wat varianten vrij van de mijne die op de Esprit komen 1 ace ***
-
- Naam: Stijn
- Auto: Dax Rush, Elise S1
Zéér knap, hopelijk zien we deze wel eens passeren op een evenement !
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
- Bzguy
- Naam: Hans
- Auto: Noble M12
Vandaag moest ik naar de apotheek wat pilletjes & siroopjes halen, dus even van de gelegenheid gebruik gemaakt om een korte testrit te maken en om de vol te tanken.
Lekker warm gereden en dan eens beetje gas geven, want het was behoorlijk gladjes.
Eerste indrukken : harde vering, maar niet harder de Elise, meer gedempt. Ongelooflijke remmen, kun je alvast zien aan de grootte van de geperforeerde schijfremmen en de grote AP Racing remklauwen. Remmen vrij moeilijk te doseren, eerste keer vooral een "alles of niks"-gevoel, maar went wel
Darth Vader zit idd achter je hoofd, en wel aan 2 kanten, ZALIG geluid !
Turbo schakelt zachter in dan vb de Esprit, waar de turbo je een klap in het gezicht gaf. Dit is gelijkmatiger, maar zeker met de nodige punch, denk dat je het kunt vergelijken met een Exige SC.
Heb kalmpjes gereden, maar je voelt dat de wagen ZEER snel is !
Sturen gaat zeer direct, en ondanks het feit dat er wel degelijk een servo aanwezig is, zou je zweren dat het letterlijk stang op stang is, erg vergelijkbaar met de Elise
Over het algemeen : NOG sneller dan de Esprit, maar wel makkelijker te berijden.
Lekker warm gereden en dan eens beetje gas geven, want het was behoorlijk gladjes.
Eerste indrukken : harde vering, maar niet harder de Elise, meer gedempt. Ongelooflijke remmen, kun je alvast zien aan de grootte van de geperforeerde schijfremmen en de grote AP Racing remklauwen. Remmen vrij moeilijk te doseren, eerste keer vooral een "alles of niks"-gevoel, maar went wel

Darth Vader zit idd achter je hoofd, en wel aan 2 kanten, ZALIG geluid !
Turbo schakelt zachter in dan vb de Esprit, waar de turbo je een klap in het gezicht gaf. Dit is gelijkmatiger, maar zeker met de nodige punch, denk dat je het kunt vergelijken met een Exige SC.
Heb kalmpjes gereden, maar je voelt dat de wagen ZEER snel is !
Sturen gaat zeer direct, en ondanks het feit dat er wel degelijk een servo aanwezig is, zou je zweren dat het letterlijk stang op stang is, erg vergelijkbaar met de Elise

Over het algemeen : NOG sneller dan de Esprit, maar wel makkelijker te berijden.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Martin Luther King, Jr.
1963
Martin Luther King, Jr.
1963
- ovi
Das al goe nieuws!
Nu nog een beetje terug gezond worden en de sneeuw weg en je kan hem eens echt loslaten! Ik zal je wel horen komen!

Nu nog een beetje terug gezond worden en de sneeuw weg en je kan hem eens echt loslaten! Ik zal je wel horen komen!