Tracing

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
KoenC
Auto: 997 GT3

Tracing

Bericht door KoenC »

Heeft er iemand soms een tracingsysteem in zijn Lotus?
In onze bedrijfswagens zit iets dergelijks maar kost 1400€ + 40€/maand.
Op internet vind je veel goedkopere oplossingen.

Ik vroeg me af of iemand iets zo een eenvoudiger systeem al geprobeerd heeft.
[color=#FF4000]Growing up is inevitable, Growing old is optional![/color]
[color=#00BFFF]Racing is life. Anything before or after is just waiting.[/color]
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Re: Tracing

Bericht door Exploded »

BZGuy heeft zo een systeem in zijn Noble...
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

idd, dat was destijds een optie van 549 GBP ; het systeem heet NavTrak ; mss eens kijken of je dat nu nog kunt krijgen ?

Heb me laten vertellen dat op de Noble het systeem als volgt werkt : wagen kan ten allen tijde getraceerd worden (GPS) en bij het starten moet je eerst een transpondertje laten lezen, anders start je wagen niet en krijg je direct een telefoontje met de vraag wie er aan de wagen aan het prutsen is ;)

moet toch goekdoper kunnen dan 1400 EUR + maandelijks 40 EUR :o

Voor een pak minder verberg ik ergens een iPhone in de wagen met een sim-kaartje (data) en de "find my iPhone" app :)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
KoenC

Bericht door KoenC »

Er zijn zelfs al systemen die een pak goedkoper zijn op Ebay, maar die vertouw ik niet echt.
Hier ben ik naar het kijken ...
http://www.trackentracecenter.com/auto_1.html
[color=#00BFFF]Racing is life. Anything before or after is just waiting.[/color]
soundman
Naam: Theo
Auto: Esprit S4
Contacteer:

Bericht door soundman »

Dag Koen ,

Hier zijn inderdaad wel degelijke belgische systemen in die veel minder kosten . Er is al een systeem dat 499 euro/excl kost en u kiest zelf welk traceer tarief u wilt. real time tracering kost 15 euro/maand of zelf opvraag tarief kost 1 euro/per opvraging . U kan ook verwittigt worden als uw lotus van plaats verandert en u kan hem zelfs stil leggen indien u dat wenst. Mocht je er meer van willen weten kan je me altijd kontakteren .
Hopend u hier een antwoord mee te kunnen geven op uw vraag ;)

mvg,
Theo,
**POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL**
KoenC

Bericht door KoenC »

Hallo Theo.
dank voor je reactie, ik zie op internet zelfs systemen van 100€. Maar die vertrouw ik niet helemaal. Ik kijk nog even verder.
Of heb jij al ervaring met een bepaald systeem?
bartvdb
Naam: Bart
Auto: Elise S 2008

Bericht door bartvdb »

Hier (ongeacht de aankoopsom) stoort mij weeral die maandelijkse kost (zoals bij de coyote) maar de idee en het product op zich staan me wel erg aan . t is wel jammer dat je steeds zo op je hoede moet zijn t.o.v. mensen met slechte bedoelingen . Ik volg deze tread op wie weet zijn er nog mogelijkheden . groeten van bart
KoenC

Bericht door KoenC »

idem dito.
Ik wil gerust wat uitgeven in het begin maar dat abonnement stoort me dus ook ... en ja, ik ben ook gestopt met het abonnement van mijn Coyote :oops:

ik heb ook dit gevonden:
http://www.gpsgsmsolutions.com/gps%20ca ... ggs-5.aspx
200 us$ + transport.
Zou dit werken? Ik zie ook geen abonnementskost.
Ik ken hier echt niets van. Help aub. Mercikes!
Hans340R
Auto: Exige Cup 260
Contacteer:

Bericht door Hans340R »

Is er ooit wel eens een Lotus gestolen? (behalve dan voor joyriding)
Lotus is namelijk niet zo gewild bij de dieven.. die gaan liever voor VW Golfjes zoals de mijne 2 weken geleden.. inbraak in huis en sleutels meegenomen.. weg Golf R :shock:

Er werd mij verteld dat die gasten ook zo tracking systeem in 5 min onschadelijk hebben gemaakt.. Het beste werkt denk ik zo lelijk mogelijk auto kopen... zoals een Lotus :mrgreen:
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Hans340R schreef:Is er ooit wel eens een Lotus gestolen? (behalve dan voor joyriding)
Lotus is namelijk niet zo gewild bij de dieven.. die gaan liever voor VW Golfjes zoals de mijne 2 weken geleden.. inbraak in huis en sleutels meegenomen.. weg Golf R :shock:

Er werd mij verteld dat die gasten ook zo tracking systeem in 5 min onschadelijk hebben gemaakt.. Het beste werkt denk ik zo lelijk mogelijk auto kopen... zoals een Lotus :mrgreen:
Daar zit wel iets in, het wereldje is danig klein dat ze toch liever een grijze muis stelen... Golfjes R onderandere :lol:

Koop gewoon een afneembaar stuur ;) Goedkoopste anti diefstal ooit ...
Plaats reactie