Save Team Lotus

Alles over Lotus in de motorsport
Plaats reactie
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Save Team Lotus

Bericht door Exploded »

Zij die net als ik vinden, dat TF en Lotus Racing beter de naam kunnen uitdragen en Proton beter zich focust op het bouwen van de 5 prototypes, mogen dat hier gerust vertellen!
Of als je vindt dat Proton elke grondbeginsel van een eerlijk recht verkracht door te calimen dat TF de naam -gratis- moet afgeven zonder meer en zonder commentaar, dan kan je dat eveneens hier kwijt. Lucht uw hart!
Hoe meer reacties hoe liever!!!

http://www.saveteamlotus.com/
co-driver
Naam: Kurt
Auto: KIACeed 2013,Smart4two

Re: Save Team Lotus

Bericht door co-driver »

Iedereen heeft recht op zijn eigen mening in deze 'pijnlijke' soap , maar deze 'actie' hoort niet thuis op dit forum . :evil: :oops:

Dit soort acties kan het mooie werk dat onze Frederik in dit forum gestoken heeft in een korte tijd behoorlijk wat schade toe brengen en de goede relatie met de mensen van Lotus in gevaar brengen .
Lotus makes greencars ..... funcars!!
Blue Darkness
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Contacteer:

Bericht door Blue Darkness »

ik weet eerlijk gezegd niet wat ik er van moet denken... :?
Exploded

Bericht door Exploded »

co-driver schreef:Iedereen heeft recht op zijn eigen mening in deze 'pijnlijke' soap , maar deze 'actie' hoort niet thuis op dit forum . :evil: :oops:.
Dat is democratie nog eens op zijn best, uw mening mag hier dus verkondigd worden, maar omdat uw mening niet strookt met die van mij, hoort ze hier niet thuis? Proficiat!
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Hooooooooooold your horses ...

Ik denk niet dat Kurt (co-driver) een andere mening heeft, ik denk dat Kurt bang is dat de Lotus liefhebbers uiteen getrokken zullen worden als er tussen Team Lotus (TF) & Group Lotus een hevige discussie/juridische strijd komt.

Deze soap begint voor mij toch net iets te lang te duren, en ik denk dat veel mensen samen met mij zien dat TF aan het bezwijken is voor de druk die hij krijgt.

TF (Tony Fernandez) heeft op iets meer dan één jaar erg veel mensen achter zich gekregen, dit door geen al te grote beloftes te doen, maar vooral effectief te doen wat hij heeft verkondigd. Op die manier heeft hij veel meer mensen achter zich gekregen dan Dany Bahar, en net die grote groep zet hun schouders onder TF...

Ik blijf van mening (samen met vele anderen) dat TF "Team Lotus" rechtmatig heeft bekomen en dus ook mag gebruiken. Los daarvan had ik al via verschillende wegen informatie opgevangen, maar het openlijk spreken van David Hunt bracht ERG veel duidelijkheid.

Dat Team Lotus altijd een onafhankelijk bedrijf is geweest, dat dacht ik wel... je zou als ondernemer een OEN moeten zijn om dat niet te doen. Want het ene bedrijf (waar erg veel risico's genomen) worden zou je andere gezond bedrijf kunnen meesleuren...

Eigenlijk is Team Lotus nooit van Lotus geweest, het is wel zo dat Colin Chapman oprichter en aandeelhouder is/was van Group Lotus én Team Lotus.
Dus ergens begrijp ik wel dat Group Lotus altijd Team Lotus heeft gebruikt ter promotie van hun wagens... maar dat ze het zich nu automatish toeeigenen vindt ik erg fout.

Ik -denk- dat TF erg veel druk krijgt, enerzijds vanuit de overheid in Maleisië en anderzijds van Group Lotus. Hierbij heb ik zelfs de indruk dat hij -overweegt- de naam dan toch niet te gaan gebruiken in 2011. Hij schreef meermaals dat hij rechtszaken & ook de merknaam Lotus geen schade wil aanbrengen.

Hierbij zijn enkele scenario's mogelijk:
- "Group Lotus" koopt "Team Lotus" terug van TF
- "Group Lotus" investeert in "Lotus Racing" ipv Renault
- "Group Lotus" koopt "Lotus Racing" en stelt TF aan als CEO van de F1 stal
- TF koopt "Group Lotus"
co-driver

Bericht door co-driver »

Iedereen mag zijn gedacht zeggen ; maar die 'site' (save team lotus) waarover sprake is op het lotus-forum niet op zijn plaats :!:
Zoals ik al eerder heb vermeld , vind ik persoonlijk dat deze situatie had kunnen vermeden worden . Had de Proton Group van in het begin van 1Malaysia Racing mee in het project gestapt dan was dit hier niet nodig geweest :oops:

Ik blijf fan van den Tony maar ook van Proton R3 Rally Team en vooral van Lotus (cars ,engineering,motorsport..)
Van mij mag den Tony zijn team ' Team Lotus' blijven .(Zwart-Goud) MAAR ZONDER ABC-Logo . Of beter Team Lotus -1Malaysia .
De Group Lotus ,voor alle autosport activiteiten 'Lotus-...' (Groen-Geel) MET ABC Logo .

Van een totaal andere mening ......... :o
Hoe veel forum-leden hebben een lid-kaart van Lotus Racing ? IK heb de mijne gekocht in Snetterton ;) (Lotus Festival 2010)
co-driver

Bericht door co-driver »

Wat dacht u van Proton 1Malaysia Racing en Lotus-Renault ?
Binnenkort meer nieuws ..
Een beetje zoeken op het 'net' kan soms voor aangename verassingen zorgen :idea:
Exploded

Bericht door Exploded »

Er is mij persoonlijk gevraagd om in de volgende 24u nog zoveel mogelijk Lotus/Team Lotus fans op de roepen en hun mening te geven op: http://www.saveteamlotus.com/

Hoe meer we met zijn allen Proton kunnen laten inzien dat investeren in de nieuwe prototypes beter is, dan het geld weg te gooien in de bodemloze F1 put. Zoals onze Pax Media Webmaster Frederik het zondag nog zei: Group Lotus zou een fantastische sponsor zijn voor Team Lotus, een samenwerking is een win-win situatie.
Het heeft geen nut om dit dispuut laten uit te vechten in de rechtbanken, dit zou alleen maar de Proton en Lotus reputatie schaden.
Laat uw "stem" dus NU gelden.
Plaats reactie