RHD interested only

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Re: RHD interested only

Bericht door Exploded »

thiva schreef: Voorspelbaar. :mrgreen:
Een keer dat je daar mee gereden hebt, zegt een Elise je niks meer... Eerlijk waar. De Sport 300 is het strafste beest dat jeje maar kan bedenken.
Moest ik in Hans zijn plaats geweest zijn dan ging ik voor dit ipv een Noble, niet dat een Noble niet mooi is, integendeel maar een sport 300 waar er maar 64 van zijn... Dit is een racemachine.
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

Gert,

Het ene sluit het andere niet uit hè ;)

Die Noble laat die Sport 300 alvast achter zich, maar ik garandeer je dat er binnen een jaartje of 2 iets leuks bijkomt, en indien een Sport 300 dan te vinden en nig iets of wat betaalbaar is wordt dat het mss wel ;)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Bericht door Exploded »

Tja ik had je eerder in een Sport 300 moeten krijgen, ik ben zeker van dat ik je dan makkelijker had kunnen overtuigen ;) Nu ben ik gefaald in mijn missie :(
Ik kan bijna niet geloven dat de Sport 300's nog gaan zakken in prijs, het is nu al feitelijk schandalig goedkoop... maar in de UK is de recessie nog zoveel groter dan hier...

On topic: we discussiëren wel degelijk over een RHD SPort 300 he :-)
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

vasseur schreef:En ik heb the real thing en ik ben nochtans geen schot :) :) :) :) 8-) 8-)
Die RHD-discussie is ook niet meteen aan mij besteed, die tartan stoeltjes in de Exige zijn daarentegen een plaatje!
Mooie emotionele referentie aan de Esprit (van Vasseur).
Alleen het feit dat dit niet meer kan (die tartan stoeltjes), omdat Bahar de afdeling snit & naad inmiddels gesloten heeft, daarvan moet ik toch even een traantje wegpinken ... :cry:
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Blue Darkness
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Contacteer:

Bericht door Blue Darkness »

Exploded schreef:Tja ik had je eerder in een Sport 300 moeten krijgen, ik ben zeker van dat ik je dan makkelijker had kunnen overtuigen ;) Nu ben ik gefaald in mijn missie :(
tja, dat begrijp ik nu niet se :mrgreen:
als jij daar al nie zou in slagen dan is het al erg èh... ;)
Plaats reactie