COYOTE of GPS?
-
- Auto: Exige MKII
COYOTE of GPS?
Ivm fixe EN mobiele radars zoek ik graag de meest feilloze manier om verwittigd te worden.
Zijn er hier mensen die iets gebruiken waarover ze content zijn?
Ik heb enkel ervaring met GPS en was daarover vrij positief, maar ik had toen ook maar een gewone wagen en sportief rijden was uitgesloten..
Nu zou ik me willen behoeden tegen mobiele valstrikken ed
Wat raden jullie me aan? behalve tegen aangepaste snelheid rijden
Merci
Zijn er hier mensen die iets gebruiken waarover ze content zijn?
Ik heb enkel ervaring met GPS en was daarover vrij positief, maar ik had toen ook maar een gewone wagen en sportief rijden was uitgesloten..
Nu zou ik me willen behoeden tegen mobiele valstrikken ed
Wat raden jullie me aan? behalve tegen aangepaste snelheid rijden
Merci
- Bosbon_be
- Naam: Peter Bosmans
- Auto: Elan SE
-
Re: COYOTE of GPS?
bedankt mannen,
die coyote gps zie ik wel zitten..
die coyote gps zie ik wel zitten..
- Mr.E
- Auto: Syntax Error
http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... lit=coyote
Ik ben een fervent gebruiker van de Mini-coyote. Aangezien ik bijna geen GPS nodig heb, geef ik de voorkeur aan de mini-coyote, omdat hij zo klein is. Ik heb hem tegen de achteruitkijkspiegel geplakt... (dat ding is toch nutteloos, behalve om mijn haar te kammen
) en dat werkt prima, is een heel intuïtieve plaats, je hebt het altijd gezien als er een waarschuwing opkomt...
Ik ben een fervent gebruiker van de Mini-coyote. Aangezien ik bijna geen GPS nodig heb, geef ik de voorkeur aan de mini-coyote, omdat hij zo klein is. Ik heb hem tegen de achteruitkijkspiegel geplakt... (dat ding is toch nutteloos, behalve om mijn haar te kammen

Sometimes too much is just enough.
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Ik ben een fervente fan vd Wikango... werkt prima, géén maandelijkse kosten, staat met magneetje op het daschboard, duidelijke waarschuwingen op het scherm en met geluid en stem....er komen zelfs flaschende dingen op het scherm waarvan ik niet goed weet voor welke waarschuwing ze zijn ....oa een verrekijker ,deegrol, damesslip, enzvt.... 

- Blue Darkness
- Naam: Gunther
- Auto: Esprit GT3
- Contacteer:
Opgelet : een Garmin-toestel met Coyote-functie gebruikt NIET dezelfde databank als de Coyote V1 en V2 en zou blijkbaar minder betrouwbaar zijn... 

- Peter D
- Naam: Peter
- Auto: Elan M100
Hoeveel live meldingen krijg je door ?Herman schreef:Ik ben een fervente fan vd Wikango... werkt prima
Dit is vooral afhankelijk van het aantal gebruikers...
Vaste camera's en risico zones kan je ook via je TomTom of andere GPS gemeld krijgen.
Wie heeft ervaringen met de live meldingen van andere systemen ?
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
-
bedankt peter, ik ga zowiezo voor de V2 versie v Coyote
180Eur bij pixmania ipv 200 elders
180Eur bij pixmania ipv 200 elders
-
- Naam: Willems Alexander
- Auto: Elise S MKII
Hij kost 175 € bij Vanden Borre Wilrijk.
Bij mij dus.
Bij mij dus.

- [W|M]
- Naam: Wim
- Auto: Elise S2
- Contacteer:
Als je een iPhone hebt zijn er nog een paar mogelijkheden:
Wikango: GRATIS op iPhone! Sinds dit weekend geïnstalleerd. Nog geen mobiele camera's tegen gekomen, dus kan niet zeggen of het goed werkt. De vaste kent hij in elk geval wel.
iCoyote: Niet te krijgen via de Belgische Appstore, alleen in Frankrijk. 1.59€ voor de App, maar je hebt ook wel een abonnement bij Coyote nodig.
Avertinoo: Kost eenmaling 5.99€, geen abonnementskost.
Trapster: Ook gratis. In tegenstelling tot Wikango, iCoyote en Avertinoo toont Trapster een kaart met de wegen waarop je rijdt. Dit betekent dan ook meteen dat die App constant verbinding aan het maken is (via 3G). In ons Belgenlandje dus een dure grap voor je het weet. Is duidelijk een Amerikaans product.
Sowieso maken al deze Apps via 3G connectie naar het internet om nieuwe radars door te krijgen. Een data-abonnement heb je dus sowieso wel nodig.
Ik vermoed dat je voor Android ongeveer dezelfde applicaties zal vinden.
Nog iemand anders ervaring met dit soort applicaties op smartphones?
Wikango: GRATIS op iPhone! Sinds dit weekend geïnstalleerd. Nog geen mobiele camera's tegen gekomen, dus kan niet zeggen of het goed werkt. De vaste kent hij in elk geval wel.
iCoyote: Niet te krijgen via de Belgische Appstore, alleen in Frankrijk. 1.59€ voor de App, maar je hebt ook wel een abonnement bij Coyote nodig.
Avertinoo: Kost eenmaling 5.99€, geen abonnementskost.
Trapster: Ook gratis. In tegenstelling tot Wikango, iCoyote en Avertinoo toont Trapster een kaart met de wegen waarop je rijdt. Dit betekent dan ook meteen dat die App constant verbinding aan het maken is (via 3G). In ons Belgenlandje dus een dure grap voor je het weet. Is duidelijk een Amerikaans product.
Sowieso maken al deze Apps via 3G connectie naar het internet om nieuwe radars door te krijgen. Een data-abonnement heb je dus sowieso wel nodig.
Ik vermoed dat je voor Android ongeveer dezelfde applicaties zal vinden.
Nog iemand anders ervaring met dit soort applicaties op smartphones?
My brain has two halves.
It has a left half, and a right half.
In the left half something is not right, and in the right half nothing is left.
It has a left half, and a right half.
In the left half something is not right, and in the right half nothing is left.