Fabrieksbezoek aan de Morgan fabriek Malvern UK

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Peter D
Naam: Peter
Auto: Elan M100

Re: Fabrieksbezoek aan de Morgan fabriek Malvern UK

Bericht door Peter D »

Exploded schreef:Net even opgezocht, Google maps geeft voor mij net geen 670 km aan (enkel). Waarvan meer dan 600 km autosnelweg.
Iemand dus interesse om een auto/kosten te delen of heeft iemand nog een lege plaats?
Gert, Ik ben er nog niet uit of ik met de Elan dan wel de daily diesel ga.
Maar ik heb voorlopig minstens 1 plaats vrij, altijd welkom !
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
Bosbon_be
Naam: Peter Bosmans
Auto: Elan SE

Bericht door Bosbon_be »

Exploded schreef:Net even opgezocht, Google maps geeft voor mij net geen 670 km aan (enkel). Waarvan meer dan 600 km autosnelweg.
Iemand dus interesse om een auto/kosten te delen of heeft iemand nog een lege plaats?
Je mag met mij mee in de Espace. (Beetje Lotus gevoel: heeft galva chasis, plastieken carros, 16v motor, naam begint met Esp..)
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Bericht door Exploded »

Bosbon_be schreef:
Je mag met mij mee in de Espace. (Beetje Lotus gevoel: heeft galva chasis, plastieken carros, 16v motor, naam begint met Esp..)
Klinkt goed ;)
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

@ Bosbon_be .... Peter kunt ge eens de hoogte en lengte opmeten van uw "Grand Espace" en me doormailen ? thks. Herman

ps. graag altijd het aantal personen vermelden bij inschrijving..er zal later gevraagd worden hoeveel kamers ?...ook voor eventueel groepsdiner s'avonds van nut.
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

geheim project....???
Bijlagen
101024095230108182 [Desktop Resolution] [].jpg
rikno
Naam: Rik
Auto: Esprit S4 + Evora

Bericht door rikno »

Als er nog plaats is , wil mij aan de lijst toevoegen.
1 Evora , 2 pers.
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Plaats genoeg Rik... binnenkort zend ik een éérste update en stand van zaken naar de reeds ingeschrevenen...(daarom heb ik jullie e-mail adres nodig)... en met deze die op het mossel-event zullen zijn, kunnen we ook eens samen overleggen...
Als men in deze topic naar boven scrollt zult ge de deal vinden die het hotel ons voorstelde en de factory visit uren..
mvgr -Herman.
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Als er nog gegadigden zijn shrijf u aub nu al in... ik vraag dan al direkt de groups korting info/quote aan bij Eurotunnel... maar de minimum limiet is 15 wagens..
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Heb een quote aangevraagd voor een groep wagens aan Eurotunnel en kreeg na een paar uur volgend rap antwoord.

Euro 69.
Calais-Folkestone 10/04/2011 at 10:50
Folkestone-Calais 11/04/2011 at 20:20
This offer is only valid for the dates and times shown above and is open until 25/11/2010. All bookings are subject to availability.

Ik had eerst gemist van datum ..met deze van Lola in juli, en eigenaardig genoeg de eerste verkeerde juli quotes waren 10 euro minder :?: ...ik denk dat het begin van de 2011 paasvakantie daar voor iets tussen zit... k'heb dan mijn fout rechtgezet en tevens een langere optie termijn gevraagd voor deze quote, maar... dat willen ze "niet" doen.

Wat denken jullie ? de prijs is goed me dunkt, hetgene wat mij echt irriteert is die korte optie termijn... indien jullie hier mee kunnen leven, zou ik zeggen ,ik maak deze booking dan op 25/11 voor 15 wagens of indien er al meer zijn dan (op 24/11) voor het correcte aantal...maar.. dan vraag ik wel dat jullie voor die termijn dit bedrag aan mij overmaken... gaarne jullie mening... er wordt in het schrijven vermeld dat alle latere bijkomende bookings dan aan de normale gewone prijs zullen zijn...
Tenzij we toch nog eens aan 15 auto's raken en terug een groups quote vragen...of we wachten nog efkens af ,en vragen later een verse quote voor het geheel van deelnemers...
69 euro dus all-in voor de tunnel...gaarne asap jullie reakties... en.. schrijf in, indien intresse voor deze leuke uitstap...

Herman... graag reakties op het forum of via tavernier@telenet.be

ps. Wij zijn efkens van 6 tot 12/11 in appelsienenland en dan enkel maar telefonisch bereikbaar:
0475-461017
nog een tekst lijntje die intressant kan zijn: :) -

please advise how many vehicles will have low ground clearance, this is so we can allocate the vehicles to our single deck on the train so they do not have to go up any ramp

Max hoogte van voertuig = 1.85 mt
Red Baron
Naam: Stijn
Auto: Dax Rush, Elise S1

Bericht door Red Baron »

Herman, je mag ons erbij zetten.
Heb je mailtje gestuurd met de gegevens ;)
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Plaats reactie