Groepsaankoop carbon onderdelen - PRIJSLIJST
- bartvdb
- Naam: Bart
- Auto: Elise S 2008
Re: Groepsaankoop carbon onderdelen - PRIJSLIJST
die boor-dingen heb ik niet thuis (of elders )rondliggen he . de vijs aan de zijkant (foto) krijg ik er niet uit (draait niet en de grip voor de imbus is al aan het afronden ). Hoe (met welke clips en waar ) zit dat leder rond de schakelpook? Ik heb schrik dat als ik er macht opsteek dat ik wat kraak. En hoe krijg ik die pookbol (foto) eraf (ja het vijsje is eruit) . Een geluk dat dames grijs haar mooi vinden (merci richard gere ) . groeten van bart
- mindp0wer
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Imbusvijsje kan je misschien een beetje inzagen met ijzerzaag en dan losschroeven met schroevendraaier?
Wat je tunnel betreft zonder het gaatje voor de pinkers ... ik zou even de reactie van de fabrikant afwachten, als hij hier ooit nog wat wil verkopen dan zal hij toch wel een aanbod doen naar jou om het probleem op te lossen. En indien je van het tunneltje afwil zijn er misschien hier wel kandidaten die het willen overkopen (past het op de Roverversie S2? Hint ...
)
Wat je tunnel betreft zonder het gaatje voor de pinkers ... ik zou even de reactie van de fabrikant afwachten, als hij hier ooit nog wat wil verkopen dan zal hij toch wel een aanbod doen naar jou om het probleem op te lossen. En indien je van het tunneltje afwil zijn er misschien hier wel kandidaten die het willen overkopen (past het op de Roverversie S2? Hint ...

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
- Exploded
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
Beter het vijsje uitboren dan, dat gaat een stuk makkelijker
- mindp0wer
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Ook een optieExploded schreef:Beter het vijsje uitboren dan, dat gaat een stuk makkelijker

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
- bartvdb
de tunnel is gemonteerd en ik ben blij met het resultaat. groeten van bart .
- thiva
- Naam: Thierry
- Auto: Exige S2 240
Hey Bart, ik ben blij dat je een oplossing gevonden hebt. 'k Zat ermee verveeld dat dat gat niet voorzien was in de tunnel. Toch nog een happy end. 

Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
- bartvdb
nu heb ik ook de gps en een omp chronometer netjes gemonteerd op een gaugepod . kabeltetje netjes in de console en 't stoort niet aan mijn been tijdens het rijden , goed afleesbaar , en geen zuignappen op de ruit die loskomen en 't zicht wegnemen . (de chrono is hoofdzakelijk om het uur te tonen maar kan ook gebruikt worden bij roadbooks;lap-times ;enz enz ). groeten van bart
- FastEleven
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
Hoe heb je die GPS en die chrono vastgemaakt. De gauge-console heeft toch gaten ? Misschien een fotootje van de achterkant ?
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track

-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Bart.... prachtig en keurig...( drukknop 4 pinkers is anders?)
- bartvdb
vastgemaakt met velcro -strips op de gps en op de chrono aan de linker en rechter zijde . zo kleeft het op de alu en zijn die gaten weg (uit het zicht) . zit muurvast . (kan eraf "tegen diefstal" of voor updates door de velcro-verbinding )
de 4-pinkers zitten in de originele console "verzonken". op de carbon tunnel staat de knop erop . die klemt met 2 spanveertjes en een kraag netjes in het gaatje . de kabel met de stekker was gelukkig meer dan lang genoeg . 't steekt wel uit maar dat stoort niet en als t snel moet gaan is de knop nu sneller te bedienen .
de 4-pinkers zitten in de originele console "verzonken". op de carbon tunnel staat de knop erop . die klemt met 2 spanveertjes en een kraag netjes in het gaatje . de kabel met de stekker was gelukkig meer dan lang genoeg . 't steekt wel uit maar dat stoort niet en als t snel moet gaan is de knop nu sneller te bedienen .