Zit ook wel wat in.Exploded schreef:Er wordt over niks meer gelogen dan over de kwailteit van 's mans favoriete speelgoedwagen.Porsche is zognaamd de allerbeste in dat segment, wel ik ken 4 mensen met een carrera 4s, geen ENKELE van de 4 heeft meer dan 40.000km gedaan met hun eerste motor!!!! En GEEN garantie he. Zij geven het toe eerlijk toe, maar de meesten zwijgen als de dood.
Of is het normaal dat wanneer je 2 uur in de file terecht komt dat je gelijk de depanneur kan bellen om je Lamborghini zonder koppeling te laten ophalen?![]()
En zo ken ik nog evenzeer een aantal Fezza liefhebbers, als je die mensen hoor praten, dan is dat het beste van het beste, als ik dan per ongeluk op bezoek ben in de garage, hun auto er met nrplaat op en de motor+boite compleet naast de wagen zie liggen, en achteraf eens een visje uitgooi. Dan krijg je als antwoord dat de auto net een onderhoudje (met nadruk op JE) heeft gehad...![]()
Ik wil maar zeggen: het is maar wat je jezelf voor houdt! Als het tegenwoordig al standaard onderhoud is dat je een piston en cilinderbussen laat vervangen, tja dan is een Lotus in verhouding onderhoudsvrij![]()
Ik heb de laatste 3 jaren al meer in panne gestaan met onze nieuwe Peugeot dan met m'n 22 jaar oude Esprit...