Heel graag gedaan! We gaan aan de slag met uw feedback.Capitol schreef:Ha Maurice, ja ik heb een rondje meegereden met u in de gele Evora, waarvoor dank.Toffe auto en goede chauffeur
29 & 30/09/2010 : Lotus at the Ring
- RSR Nurburg
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 22 aug 2010, 16:12
- Naam: RSRNurburg
- Auto: 3x2-eleven, 10xExige S
Re: 29 & 30/09/2010 : Lotus at the Ring
- Mr.E
- Berichten: 493
- Lid geworden op: 24 okt 2009, 14:28
- Auto: Syntax Error
Re: 29 & 30/09/2010 : Lotus at the Ring
Dus als ik het goed begrijp... u beaamt dat de ontvangst slecht was, en dat de kamer niet de kamer was waarvoor betaald werd... maar u stelt niet voor om het verschil tussen SILVER en BRONZE terug te betalen?RSR Nurburg schreef:Beste Bart/Capitol,Capitol schreef:En voilà, wij zijn terug van deze 2-daagse. Even een kort verslagje en dan de foto's.
Om 10u moesten we bij RSR zijn. Per geluk wisten we waar we daar moesten zijn, want je wordt daar niet echt ontvangen of de weg gewezen naar de ontvangstruimte. We kregen een enveloppe met de nummers die op de auto moesten geplakt worden, het tijdsschema, een plannetje waar het hotel en de plaats van samenkomst opstond voor de 1e circuitdag op het GP circuit. Er stond wel geen adres bij het hotel, alleen de naam van het hotel, dus werd het kaartlezen om dit te vinden ... In het hotel aangekomen kregen we te horen dat we in huisjes terecht kwamen ipv in kamers. Kris en ik waren met 2, dus kwamen we samen met 2 andere personen in een huisje terecht. Hiervan was op voorhand dus niets gecommuniceerd door RSR. Na het inchecken, iedereen op weg naar het GP circuit, maar ook dit bleek niet echt gemakkelijk te vinden, de Lotussen kwamen van alle kanten en kwamen elkaar constant tegen op zoek naar de juiste ingang ...
Na het gevonden te hebben eerst briefing en per chance hadden we een droog circuit. Op circuit is alles goed gegaan, alleen op het einde is er olie op de baan geraakt en 1 Exige van RSR zelf gecrashed.
's Avonds werden we aan het hotel opgepikt met 2 bussen voor een Trackwalk op de Nordschleife. De bus reed erop en stopte op verschillende plaatse waar we uitleg kregen over de te rijden lijnen, de gevaarlijke punten enz. En onze chauffeur was een "echte", want hij name de carrousel MET DE BUS tegen een redelijk tempo![]()
Daarna naar het restaurant waar iedereen zijn eigen biefstuk mocht bakken op een lekker warme steen. We ruiken het nu nog aan onze kleren![]()
Vandaag moesten we om 7u op de Norschleife zijn, dus om 6u opgestaan, ontbeten en naar daar. We werden nogmaals meteen met onze neus op de feiten gedrukt: het was ongelooflijk gevaarlijk, vermits er mist hing en het nat was. De schatting: 1 op 10 auto's in de vangrail met dit weer![]()
En jawel het was enorm glad, zeker met semi-slicks die al +8000 km gereden hebben waaronder enkele circuit dagen ... maar voorzichtig geweest en heel thuis geraakt. Hun voorspelling kwam redelijk uit, want er zijn er toch een 4-tal afgegaan dat ik weet.
Ook even een demorondje meegereden in een Evora, dat viel zeer goed mee, zelfs op de gladde Ring.
Conclusie: we zijn weer een ervaring rijker, hebben een beetje geoefend op natte ondergrond in de Groene Hel, voor het eerst op het GP circuit gereden. Maar eigenlijk spijtig dat het niet echt goed georganiseerd wordt. Goedkoop is het niet, dan verwacht je toch een duidelijke ontvangst, een plan met minstens een adres bij het hotel en zeker op voorhand verwittiging dat je bij andere personen in een huis samen zal logeren.
En dan nu de foto's.
Graag wil ik aan de hand van je feedback bepaalde zaken toelichten. Ten eerste bedankt dat mee hebt gedaan aan Lotus at the ‘Ring 2010. We zullen de door jouw aangegeven punten meenemen voor volgende evenementen.
Excuses voor de slechte ontvangst. Aangezien alle LATR2010 klanten (80+ auto’s) zich op ongeveer dezelfde tijd melden is het vaak moeilijk iedereen een goede ontvangt te bieden terwijl dit wel zou moeten! Ik denk dat het een goed idee is als we volgend jaar iemand aanstellen die de stroom zal begeleiden.
Helaas heeft Lindner (een vooraanstaande hotel keten) bepaalde kamers dubbel geboekt en zijn een hoop klanten doorverwezen naar een huisje in het splinternieuwe complex. Hetgeen bepaald niet onderdoet voor een hotel kamer, maar toch niet hetgeen je geboekt had! Ondanks dat we vaak gebeld hebben is hier toch iets misgelopen. Wij balen hier ook erg van en we zullen bij volgende evenementen nog beter moeten communiceren met het Lindner Hotel.
We hopen dat we je in de toekomst toch weer mogen verwelkomen tijdens een van onze trackdays.
Bedankt voor je feedback, hierdoor kunnen we onze diensten in de toekomst verbeteren.
Heb je trouwens een rondje met mij meegereden in de gele Evora?
Vriendelijke groet,
Maurice Slofstra
____________
Maurice Slofstra
Graphic designer, Instructor
RSRNürburg
Antoniusweg 1a
53520 Nürburg
Tel: +49 2691 931952
Mob: +31 6 5208 4548
Fax: +49 2691 931666
http://www.RSRNurburg.com
Lijkt me niet zo'n goede zet, qua reclame...
Sometimes too much is just enough.
- RSR Nurburg
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 22 aug 2010, 16:12
- Naam: RSRNurburg
- Auto: 3x2-eleven, 10xExige S
Re: 29 & 30/09/2010 : Lotus at the Ring
We zijn hierover nog in overleg, somming dingen kunnen helaas niet binnen 24 uur geregeld zijn...Mr.E schreef:Dus als ik het goed begrijp... u beaamt dat de ontvangst slecht was, en dat de kamer niet de kamer was waarvoor betaald werd... maar u stelt niet voor om het verschil tussen SILVER en BRONZE terug te betalen?RSR Nurburg schreef:Beste Bart/Capitol,Capitol schreef:En voilà, wij zijn terug van deze 2-daagse. Even een kort verslagje en dan de foto's.
Om 10u moesten we bij RSR zijn. Per geluk wisten we waar we daar moesten zijn, want je wordt daar niet echt ontvangen of de weg gewezen naar de ontvangstruimte. We kregen een enveloppe met de nummers die op de auto moesten geplakt worden, het tijdsschema, een plannetje waar het hotel en de plaats van samenkomst opstond voor de 1e circuitdag op het GP circuit. Er stond wel geen adres bij het hotel, alleen de naam van het hotel, dus werd het kaartlezen om dit te vinden ... In het hotel aangekomen kregen we te horen dat we in huisjes terecht kwamen ipv in kamers. Kris en ik waren met 2, dus kwamen we samen met 2 andere personen in een huisje terecht. Hiervan was op voorhand dus niets gecommuniceerd door RSR. Na het inchecken, iedereen op weg naar het GP circuit, maar ook dit bleek niet echt gemakkelijk te vinden, de Lotussen kwamen van alle kanten en kwamen elkaar constant tegen op zoek naar de juiste ingang ...
Na het gevonden te hebben eerst briefing en per chance hadden we een droog circuit. Op circuit is alles goed gegaan, alleen op het einde is er olie op de baan geraakt en 1 Exige van RSR zelf gecrashed.
's Avonds werden we aan het hotel opgepikt met 2 bussen voor een Trackwalk op de Nordschleife. De bus reed erop en stopte op verschillende plaatse waar we uitleg kregen over de te rijden lijnen, de gevaarlijke punten enz. En onze chauffeur was een "echte", want hij name de carrousel MET DE BUS tegen een redelijk tempo![]()
Daarna naar het restaurant waar iedereen zijn eigen biefstuk mocht bakken op een lekker warme steen. We ruiken het nu nog aan onze kleren![]()
Vandaag moesten we om 7u op de Norschleife zijn, dus om 6u opgestaan, ontbeten en naar daar. We werden nogmaals meteen met onze neus op de feiten gedrukt: het was ongelooflijk gevaarlijk, vermits er mist hing en het nat was. De schatting: 1 op 10 auto's in de vangrail met dit weer![]()
En jawel het was enorm glad, zeker met semi-slicks die al +8000 km gereden hebben waaronder enkele circuit dagen ... maar voorzichtig geweest en heel thuis geraakt. Hun voorspelling kwam redelijk uit, want er zijn er toch een 4-tal afgegaan dat ik weet.
Ook even een demorondje meegereden in een Evora, dat viel zeer goed mee, zelfs op de gladde Ring.
Conclusie: we zijn weer een ervaring rijker, hebben een beetje geoefend op natte ondergrond in de Groene Hel, voor het eerst op het GP circuit gereden. Maar eigenlijk spijtig dat het niet echt goed georganiseerd wordt. Goedkoop is het niet, dan verwacht je toch een duidelijke ontvangst, een plan met minstens een adres bij het hotel en zeker op voorhand verwittiging dat je bij andere personen in een huis samen zal logeren.
En dan nu de foto's.
Graag wil ik aan de hand van je feedback bepaalde zaken toelichten. Ten eerste bedankt dat mee hebt gedaan aan Lotus at the ‘Ring 2010. We zullen de door jouw aangegeven punten meenemen voor volgende evenementen.
Excuses voor de slechte ontvangst. Aangezien alle LATR2010 klanten (80+ auto’s) zich op ongeveer dezelfde tijd melden is het vaak moeilijk iedereen een goede ontvangt te bieden terwijl dit wel zou moeten! Ik denk dat het een goed idee is als we volgend jaar iemand aanstellen die de stroom zal begeleiden.
Helaas heeft Lindner (een vooraanstaande hotel keten) bepaalde kamers dubbel geboekt en zijn een hoop klanten doorverwezen naar een huisje in het splinternieuwe complex. Hetgeen bepaald niet onderdoet voor een hotel kamer, maar toch niet hetgeen je geboekt had! Ondanks dat we vaak gebeld hebben is hier toch iets misgelopen. Wij balen hier ook erg van en we zullen bij volgende evenementen nog beter moeten communiceren met het Lindner Hotel.
We hopen dat we je in de toekomst toch weer mogen verwelkomen tijdens een van onze trackdays.
Bedankt voor je feedback, hierdoor kunnen we onze diensten in de toekomst verbeteren.
Heb je trouwens een rondje met mij meegereden in de gele Evora?
Vriendelijke groet,
Maurice Slofstra
____________
Maurice Slofstra
Graphic designer, Instructor
RSRNürburg
Antoniusweg 1a
53520 Nürburg
Tel: +49 2691 931952
Mob: +31 6 5208 4548
Fax: +49 2691 931666
http://www.RSRNurburg.com
Lijkt me niet zo'n goede zet, qua reclame...
- Capitol
- Berichten: 707
- Lid geworden op: 06 nov 2009, 12:26
- Naam: Bart
- Auto: Lotus-loos
- Locatie: Limburg
Re: 29 & 30/09/2010 : Lotus at the Ring
Ondertussen zijn we geen 24u, maar 2 maanden verder ...
Is er al iets beslist? Gaan we het geld dat we teveel betaald hebben nog terugkrijgen of wordt er een ander voorstel gedaan?

Is er al iets beslist? Gaan we het geld dat we teveel betaald hebben nog terugkrijgen of wordt er een ander voorstel gedaan?
M140i & GT3 Touring
- Capitol
- Berichten: 707
- Lid geworden op: 06 nov 2009, 12:26
- Naam: Bart
- Auto: Lotus-loos
- Locatie: Limburg
Re: 29 & 30/09/2010 : Lotus at the Ring
En nu toch het goede nieuws: voor ons is het opgelost.
M140i & GT3 Touring
- Mr.E
- Berichten: 493
- Lid geworden op: 24 okt 2009, 14:28
- Auto: Syntax Error
Re: 29 & 30/09/2010 : Lotus at the Ring
Goed om te horen!Capitol schreef:En nu toch het goede nieuws: voor ons is het opgelost.

Sometimes too much is just enough.
- wimvanbeeck
- Berichten: 1615
- Lid geworden op: 01 sep 2008, 14:14
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
- Locatie: Lommel
Re: 29 & 30/09/2010 : Lotus at the Ring
De aanDEELhouder wint !!!Mr.E schreef:Goed om te horen!Capitol schreef:En nu toch het goede nieuws: voor ons is het opgelost.De aanhouder wint...
- Bosbon_be
- Berichten: 417
- Lid geworden op: 07 sep 2008, 20:36
- Naam: Peter Bosmans
- Auto: Elan SE
- Locatie: Hasselt
Re: 29 & 30/09/2010 : Lotus at the Ring
Jullie zullen de laatste geweest zijn, lees halfweg volgend artikel:
http://www.pistonheads.com/doc.asp?c=52&i=23035
Het gaat duidelijk de verkeerde kant op bij de Nurburgring uitbaters.
http://www.pistonheads.com/doc.asp?c=52&i=23035
Het gaat duidelijk de verkeerde kant op bij de Nurburgring uitbaters.
- Exploded
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: 12 sep 2008, 09:57
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
- Locatie: Herselt
Re: 29 & 30/09/2010 : Lotus at the Ring
Dat komt er van als je een megalomane gek, gesponsord door de Duitse overheid, zijn gang laat gaan met +500miljoen Euro. Hopelijk verloopt het verhaal van die megalomane Turk met +700 miljoen euro Maleisisch overheidsgeld beter af...