Zeker en vast!!!Frederik schreef: Los daarvan ... ik vind de nieuwe Esprit wel mooier dan de Merc SLS
Maar dat was nu ook nie zo moeilijk...

Zeker en vast!!!Frederik schreef: Los daarvan ... ik vind de nieuwe Esprit wel mooier dan de Merc SLS
Neen, die mislukte Dodge Viper !!!Blue Darkness schreef:Zeker en vast!!!Frederik schreef: Los daarvan ... ik vind de nieuwe Esprit wel mooier dan de Merc SLS
Maar dat was nu ook nie zo moeilijk...
Vich schreef:Naast al die grote autoliefhebbers, wil ik toch ook even iets kwijt over die nieuwe voorstelling... .
Als men spreekt van een ´nieuw tijdperk´, dan is die misschien zo ´nieuw´ niet meer als toen de eerste Elise en Exige op de markt kwamen.
wat ze toen verwezelijkten om Lotus uit slechte papieren halen, was een instant succes en zoiets had men nog niet op de markt (een zeer betaalbare lichtgewicht sportwagen).
Maar het moet gezegd, ook in hun nieuwe voorstelling kan ik me voor bepaalde modellen wel vinden. En ja, we vinden dan misschien met z´n allen dat we er een Lamborghini of Ferrari of Maserati in terug vinden, maar so what... vinden wij die auto´s ook niet met z´n allen om van te smullen?
Laat ze dus maar doen, hun ´concepten´ de wereld insturen, ik blijf benieuwd naar wat er werkelijk op de markt zal komen en dan zien we wel weer verder. Ondertussen geniet ik van de mooie beelden en video´s![]()
![]()
Ik zal in de loop van de avond eens een polleke organiseren hier op het forumelectroshock schreef:Favorite New Lotus, Poll op Seloc:Rarara, de E-.... ligt veruit op kop.
link voor zij die kunnen inloggen:
http://forums.seloc.org/viewthread.php?tid=279840