
Toch iemand .

Was dat een gewone exige of wat??
Ik kan maar een 192 pk betalen en hier willen ze mij een Cup aansmeren,de rotzakken


Het staat inderdaad in de PDF vermeld ... maar wij hebben wel de SILVER betaald! En dus Bronze gekregenDogzilla schreef:Jammer van het slechte weer... ik had voorbije weekend nog contact met Tom van RSR om eventueel toch nog last minute deel te nemen in geval van goed weer maar ze gaven dus idd veel kans op nattigheid en met vangrails op quasi 1m van de (NS) track haal ik er weinig plezier uit, 't is gewoon te gevaarlijk.
Dat van die gedeelde huisjes bij een bepaalde formule stond toch wel vermeld in de PDF op de site hoor![]()
Heb je veel & lang vrij kunnen rijden feitelijk? Want er was toch quasi 4-5u tracktime met open pitlane voor beide dagen voorzien?
Is de onderstaande niets voor mij?Capitol schreef:Hoe kan ik nu NIET aan u denken als ik die kleur Lotus zie![]()
Ik weet het niet meer zeker, ofwel een gewone ofwel een S.
Maar natuurlijk: ga maar voor een CUP!Er staat er toch een mooie bij Verhiest met weinig km.
oei das idd wel minder, ik zou dan wel op een of andere manier proberen een compensatie te verkrijgen, want de prijzen waren nu ook niet echt min vond ik !Capitol schreef:Het staat inderdaad in de PDF vermeld ... maar wij hebben wel de SILVER betaald! En dus Bronze gekregenDogzilla schreef:Jammer van het slechte weer... ik had voorbije weekend nog contact met Tom van RSR om eventueel toch nog last minute deel te nemen in geval van goed weer maar ze gaven dus idd veel kans op nattigheid en met vangrails op quasi 1m van de (NS) track haal ik er weinig plezier uit, 't is gewoon te gevaarlijk.
Dat van die gedeelde huisjes bij een bepaalde formule stond toch wel vermeld in de PDF op de site hoor![]()
Heb je veel & lang vrij kunnen rijden feitelijk? Want er was toch quasi 4-5u tracktime met open pitlane voor beide dagen voorzien?![]()
LATR 2 Event Entry - 1 car 1 driver All packages include 5hrs track time on F1 circuit (1pm Sept 29th), trackwalk on Nordschleife, Evening meal, 5hrs on Nordschleife (7am Sept 30th) and accommodation on the night of the 29th as follows
BRONZE = 1 bed in Lindner Ferienhaus (shared house, 5 people, buffet breakfast in diner is extra) 100 places
SILVER = 1 bed in Lindner Hotel Eifeldorf*** (shared room, 2 people, buffet breakfast included) 20 places
GOLD = 1 bed in Lindner Hotel Eifeldorf*** (single room, 1 person, buffet breakfast included) 20 places
PLATINUM = 1 bed in Lindner Motorsport Hotel**** (single room, 1 person, buffet breakfast included) 40 places
Op het GP circuit een 3 à 4u open pitlane maar iets vroeger moeten stoppen door het oliespoor. En vandaag ook een uurtje of 2 à 3.
Als dit de auto is die ik denk dat het is, dan is dat een zeer betrouwbare auto, van een kennis van me. Zeer nauwgezet onderhouden, eigenlijk een koopje aan die prijs. Wist niet dat hij bij FKM te koop stond... Als je interesse hebt, vraag ik het hem wel eens.dachero schreef: Is de onderstaande niets voor mij?![]()
![]()
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=183464786
Beste Bart/Capitol,Capitol schreef:En voilà, wij zijn terug van deze 2-daagse. Even een kort verslagje en dan de foto's.
Om 10u moesten we bij RSR zijn. Per geluk wisten we waar we daar moesten zijn, want je wordt daar niet echt ontvangen of de weg gewezen naar de ontvangstruimte. We kregen een enveloppe met de nummers die op de auto moesten geplakt worden, het tijdsschema, een plannetje waar het hotel en de plaats van samenkomst opstond voor de 1e circuitdag op het GP circuit. Er stond wel geen adres bij het hotel, alleen de naam van het hotel, dus werd het kaartlezen om dit te vinden ... In het hotel aangekomen kregen we te horen dat we in huisjes terecht kwamen ipv in kamers. Kris en ik waren met 2, dus kwamen we samen met 2 andere personen in een huisje terecht. Hiervan was op voorhand dus niets gecommuniceerd door RSR. Na het inchecken, iedereen op weg naar het GP circuit, maar ook dit bleek niet echt gemakkelijk te vinden, de Lotussen kwamen van alle kanten en kwamen elkaar constant tegen op zoek naar de juiste ingang ...
Na het gevonden te hebben eerst briefing en per chance hadden we een droog circuit. Op circuit is alles goed gegaan, alleen op het einde is er olie op de baan geraakt en 1 Exige van RSR zelf gecrashed.
's Avonds werden we aan het hotel opgepikt met 2 bussen voor een Trackwalk op de Nordschleife. De bus reed erop en stopte op verschillende plaatse waar we uitleg kregen over de te rijden lijnen, de gevaarlijke punten enz. En onze chauffeur was een "echte", want hij name de carrousel MET DE BUS tegen een redelijk tempo![]()
Daarna naar het restaurant waar iedereen zijn eigen biefstuk mocht bakken op een lekker warme steen. We ruiken het nu nog aan onze kleren![]()
Vandaag moesten we om 7u op de Norschleife zijn, dus om 6u opgestaan, ontbeten en naar daar. We werden nogmaals meteen met onze neus op de feiten gedrukt: het was ongelooflijk gevaarlijk, vermits er mist hing en het nat was. De schatting: 1 op 10 auto's in de vangrail met dit weer![]()
En jawel het was enorm glad, zeker met semi-slicks die al +8000 km gereden hebben waaronder enkele circuit dagen ... maar voorzichtig geweest en heel thuis geraakt. Hun voorspelling kwam redelijk uit, want er zijn er toch een 4-tal afgegaan dat ik weet.
Ook even een demorondje meegereden in een Evora, dat viel zeer goed mee, zelfs op de gladde Ring.
Conclusie: we zijn weer een ervaring rijker, hebben een beetje geoefend op natte ondergrond in de Groene Hel, voor het eerst op het GP circuit gereden. Maar eigenlijk spijtig dat het niet echt goed georganiseerd wordt. Goedkoop is het niet, dan verwacht je toch een duidelijke ontvangst, een plan met minstens een adres bij het hotel en zeker op voorhand verwittiging dat je bij andere personen in een huis samen zal logeren.
En dan nu de foto's.