Jullie moeten misschien bij de volgende forumbijeenkomst eens een Elise Roof Race organiseren, zoals deze jongens, leuke bezigheid terwijl de anderen nog aan hun tankbeurt bezig zijn en het spel kan in verschillende varianten worden gespeeld (opzetten, afbreken, hard-top, soft-top, Mk 1 / Mk 2, lang dak kort dak, met of zonder tankbeurt, met of zonder valsspelen ... het fleurt ongetwijfeld elke tussenstop mooi op).
FastEleven schreef:FastEleven kon bij zijn Elise MK2 met kort dakje dicht- of openleggen terwijl hij stond te wachten voor het rode licht. Dat lukt niet met zo'n dak met flappen.
Sommige zijn nog straffer en moeten hiervoor niet eens uit de auto, maar die techniek heb ik nooit beheerst
Lange armen, dat helpt altijd... behalve de lange arm der wet
Mr.E schreef:
Lange armen, dat helpt altijd... behalve de lange arm der wet
Dan bof ik, heb echte apenarmen...
Filmpje heeft me helemaal overtuigd, kort dak is the way to go!
Ja maar niet helemaal de juiste vergelijking, het dakje van de S1 in het filmpje is moeilijker dan het lange dakje van de S2, dat dan weer moeilijker is dan het korte dakje van de S2 in het filmpje, ...
Maar ik ben een beetje rond aan het kijken en zie een enkele S2 staan met een lang dak en ik wil van te voren weten wat een eventuele conversie zou gaan kosten als het plaatsen van het lange dak me te lang duurt.
Kan ook geen filmpje vinden van een lange dak-wissel, behalve van een S1. En dat duurt behoorlijk lang...