Als ik er eentje wens te kopen zal ik de komende jaren géén biefstukjes meer moeten bestellen.vasseur schreef: Ik ga nog veel biefstukskes mogen snijden als ik er eentje wens te kopen,

Als ik er eentje wens te kopen zal ik de komende jaren géén biefstukjes meer moeten bestellen.vasseur schreef: Ik ga nog veel biefstukskes mogen snijden als ik er eentje wens te kopen,
Verdorie opnieuw een financiële crisis op komst.electroshock schreef:Als ik er eentje wens te kopen zal ik de komende jaren géén biefstukjes meer moeten bestellen.vasseur schreef: Ik ga nog veel biefstukskes mogen snijden als ik er eentje wens te kopen,
Ja, iedereen keihard sparen voor een Elitevasseur schreef:Verdorie opnieuw een financiële crisis op komst.electroshock schreef:Als ik er eentje wens te kopen zal ik de komende jaren géén biefstukjes meer moeten bestellen.vasseur schreef: Ik ga nog veel biefstukskes mogen snijden als ik er eentje wens te kopen,![]()
idd, ne VW golf weegt al meer dan 1.500kg!Frederik schreef:1.650kg is toch nog 'redelijk' leightweight voor een wagen van dergelijk kaliber. 4 plaatsen, stalen cabriodak, V8, alle technische snufjes ...jokke_vlo schreef:Ik sluit me wel aan bij de vrees dat ze volledig weg gaan van de lichte wagens, dan zou Lotus Lotus niet meer zijn, daar ga ik wel mee akkoord.
De 3 rivalen die ik onmiddelijk kan bedenken (Jag XKR, BMW M6 Cab, Maserati GranCabrio) zitten er toch enkele honderden kilo's over.
Ik heb mij bedacht. *vasseur schreef:Verdorie opnieuw een financiële crisis op komst.electroshock schreef:Als ik er eentje wens te kopen zal ik de komende jaren géén biefstukjes meer moeten bestellen.vasseur schreef: Ik ga nog veel biefstukskes mogen snijden als ik er eentje wens te kopen,![]()
electroshock schreef: Lees : een Elite V6 of kleiner mogen ze gerust (over-)morgen thuis afleveren.
En ik ga nu toch maar een biefstukske eten.![]()
Da is toch een Fisker Karma?electroshock schreef:Geen Panamera, geen CLS, geen AM Rapide, geen Jag, geen ...
wel in RHD ?
zou het ... ?
inderdaad !Frederik schreef:Da is toch een Fisker Karma?electroshock schreef:Geen Panamera, geen CLS, geen AM Rapide, geen Jag, geen ...
wel in RHD ?
zou het ... ?