Stijn zal een conische boor bedoelen ...bartvdb schreef:wat is een coniche kop . groeten van bart

Stijn zal een conische boor bedoelen ...bartvdb schreef:wat is een coniche kop . groeten van bart
Een klokboor, zoals ze hier zeggen.Exploded schreef:of met een gatzaag er uit boren, dat kan ook
Of verkopen aan een MK1 eigenaar?... Hint...
![]()
Of gewoon dat ik spijt heb, dat ik niet mee heb besteld?thiva schreef: Het feit dat je zoiets wilt betekent dat je je Elise gaat houden?
I agree, het ding heeft de neiging te versplinteren als je wat neig bent, boor in ieder geval ook een maatje kleiner, want je moet de scherpe rand ook nog afvijlen. Carbon is anders vlijmscherp.Frederik schreef:Ik zou 'm doorverkopen of laten inruilen ... dat gat krijg je nooit zo netjes als origineel.
In het origineel vloeit het gat mooi over naar beneden, als je er een gat inmaakt en je monteert de knop zal deze niet verzonken zitten maar dik uitpoken én nooit zo mooi zijn als origineel.thiva schreef:En waarom zou dat niet lukken? Gewoon een beetje voorzichtig zijn en dat komt dik in orde, zeker met een conische boor of een conisch freeskopje![]()