Er zijn slechtere leermeesters,Frederik schreef:Nee, is best doable ...
maar ik ga mij vanavond niet meer aan dit betere voetenwerk wagen.

http://www.youtube.com/watch?v=yyVHj3sHVHQ
Er zijn slechtere leermeesters,Frederik schreef:Nee, is best doable ...
Tja, dat is de tijdsgeest zeker ?T_085 schreef:Binnenkort krijgen we nog een automatische Lotus in diesel versie
i hate to say it maar ...Walter is a slut..electroshock schreef:Tja, dat is de tijdsgeest zeker ?T_085 schreef:Binnenkort krijgen we nog een automatische Lotus in diesel versie
Wie weet. Al zie ik het nog dadelijk niet gebeuren: Exige Cup D ?
(Ik geef het toe, klinkt behoorlijk belachelijk, hoe je het ook leest.)
Maar, zelfs goede leermeesters geven soms het slechte voorbeeld.
Voorlopig beperkt het zich tot promotie van de Cayenne Diesel Automaat, binnenkort mag Walter de photoshoot ook nog eens over doen voor de Panamera Diesel, koppelrijk en lui automatisch schakelend de Col de Turini omhoog ...
Lotus Engineering werk al enkele jaren samen met Punch Powertrain voor de ontwikkeling van hybrid-drivetrain's , een 'levend' bewijs is de Proton EVE Hybrid . Ik heb zo een 'klein' vermoeden dat de gear-box van de Emas ook van dezelfde 'streek' in ons Belgenland afkomstig is.co-driver schreef:In dit 'robot' verhaal zit mogelijks ook een Belgisch kantje.Ergens op het forum is er een interview te lezen met de 'Patron' van Proton , daar wordt een samenwerking met Punch Powertrain vermeld wat betreft de 'automatische' aandrijvingen voor bepaalde modellen . Iets om in de 'gaten' te houden . (PUNCH heeft in 2006 de vroegere Belgische afdeling van ZF overgenomen) .Lotus Engineering werkt voor véél automotive gelinkte bedrijven.