Groepsaankoop carbon onderdelen - PRIJSLIJST
-
- Naam: Stijn
- Auto: beemer
Re: Groepsaankoop carbon onderdelen - PRIJSLIJST
juist alles mogen in ontvangst nemen en alles al is uit de verpakking verwijdert en het ziet er geweldig uit . Ik ben er heel tevreden van.
Als ik sewwes nog zin heb zal ik is beginnen te monteren maar ik vrees dat ik dan geen foto's ga kunnen nemen van de montage maar het is echt niet moeilijk als je eenmaal de versnellingspook bol eraf hebt .
Als ik sewwes nog zin heb zal ik is beginnen te monteren maar ik vrees dat ik dan geen foto's ga kunnen nemen van de montage maar het is echt niet moeilijk als je eenmaal de versnellingspook bol eraf hebt .
-
maar als iemand moeite heeft of een vraag dan stel je ze maar dan zullen we er samen wel uitgraken.
-
het is gisteren nacht toch nog iets later geworden als 2 uur ,eerder 5uur dus nachtwerk zat er echt niet meer in ,deze namiddag alles maar geplaatsd ,het ziet er geweldig uit .Ik ben tijdens de montage wel op enkele probleempjes gelopen.
1.bij de binacle cover : de sleuven voor de vijsjes waren iets te klein
2.bij de Rover tunnel : het gat van de 12V sigarettenaansteker ding was veel te klein.
oplossing voor de 2 "probleempjes" conisheboorkop op het boormachiene en 15 sec aanzetten.
Al bij al alles gedemonteerd bijgewerkt en terug geplaatst 55minutjes werk
1.bij de binacle cover : de sleuven voor de vijsjes waren iets te klein
2.bij de Rover tunnel : het gat van de 12V sigarettenaansteker ding was veel te klein.
oplossing voor de 2 "probleempjes" conisheboorkop op het boormachiene en 15 sec aanzetten.
Al bij al alles gedemonteerd bijgewerkt en terug geplaatst 55minutjes werk
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
- thiva
- Naam: Thierry
- Auto: Exige S2 240
Stijntje, heb je de tellerparij volledig gedemonteerd?Stijntje schreef: 1.bij de binacle cover : de sleuven voor de vijsjes waren iets te klein
Ik heb alleen nog maar de binnacle cover kunnen monteren en deze paste perfect, zelfs met de kleine moertjes en rondelletjes?
De rest monteren zal voor later zijn. Dadelijk naar Zolder en morgen nog een ritje. Profiteren van het mooie weer.

We zullen het dadelijk wel horen van Dogzilla. Hij is zijn spullen deze namiddag komen ophalen. Aangename kennismaking en een mooie Exige.
De spullen van Wim heb ik ook al afgezet bij FKM.
Maandag de spullen van bart nog tijdig op de post proberen te krijgen en alles is de deur uit.
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
-
Ja ik heb de hele tellerpartij gedemonteerd anders is het onmogelijk denk ik om deze te veranderen ,maar ik zeg het geen enkel probleem voor de rest pasvorm inorde heel content met de aankoop
alleen zou ik nu ook nog de binnekant van mijn stuurtje ook in het carbon willen
alleen zou ik nu ook nog de binnekant van mijn stuurtje ook in het carbon willen

- Peter D
- Naam: Peter
- Auto: Elan M100

Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
-
- Naam: Kristof
- Auto: 2 elf
nogmaals dank aan thiva om zomerse sinterklaas te spelen, vanmiddag alles bij hem kunnen afhalen
ik kon het niet laten om alvast ook de tellerkap te installeren... ben er wel lang zoet mee geweest dankzij een aantal serieus niet-meewerkende bouten en om alles toch maar voorzichtig uit mekaar te halen
ik heb ook al snel de middenconsole eens verwijderd maar de carbonnen versie past er niet compleet over, daar zal iets aan getweaked moeten worden (gaatje bijboren ofzo) maar ik had honger dus dat zal iets voor morgen zijn
idem voor de deuren...
fotos komen eraan, moet ze nog resizen..

ik kon het niet laten om alvast ook de tellerkap te installeren... ben er wel lang zoet mee geweest dankzij een aantal serieus niet-meewerkende bouten en om alles toch maar voorzichtig uit mekaar te halen

ik heb ook al snel de middenconsole eens verwijderd maar de carbonnen versie past er niet compleet over, daar zal iets aan getweaked moeten worden (gaatje bijboren ofzo) maar ik had honger dus dat zal iets voor morgen zijn

fotos komen eraan, moet ze nog resizen..
to add speed add lightness
-
- Naam: Kristof
- Auto: 2 elf
bij deze!
edit/// vanonder beginnen kijken dus
edit/// vanonder beginnen kijken dus

- Bijlagen
-
- kap na 3.jpg (36.61 KiB) 2467 keer bekeken
-