Ik maak mezelf wijs dat het er daar helemaal niet leuk uit zag en dat ik helemaal niks gemist heb... ... het werkt niet.
Als jullie volgend jaar nog een plekske over moesten hebben...
de politie als spel breker , een beetje zeep op de baan en maar patineren , de vrijdag heel de dag in de straten van le mans,show spel en kat en muis spel met de polite de max, eerlijk gezegt beter of de race,eerlijk gezegt
Exploded schreef:Ik maak mezelf wijs dat het er daar helemaal niet leuk uit zag en dat ik helemaal niks gemist heb... ... het werkt niet.
Als jullie volgend jaar nog een plekske over moesten hebben...
ik kan 5 personen voeren en volgend jaar gaan we zeker terug ,dus gertje je kan nog mee en je zal het U zeker niet beklagen.
Maar als ik met mijn busje moest rijden ,met mijn stoffen zetels,dan zou er wel in een tent moeten overnacht worden,gezien de staat van de kledij en de personen
ik zal zien of ik dit hier kan verkocht krijgen,anders zou ik ook wel eens willen gaan,maar dan van vrijdagavond pas.
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
5 kenissen van me zijn dit jaar de zaterdagochtend met de wagen opgereden en de zaterdagnacht terug richting België gegaan; dus als je het niet verkocht krijgt is dit ook een oplossing
is wel een uur of 5 rijden en dan op één dag en de mooiste dag is toch de vrijdag,deze mag je niet missen ,de ambianse buiten het cirquit moet je echt mee maken , wij zijn de donderavond rond 8u vertrokken en de zondag morgen terug naar huis