05/09/2010 : 2de Lotus Summer Pic-Nic [info]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gesloten
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Re: 2010 -2de Lotus Summer Pic-Nic -Zondag 5 september 2010.

Bericht door Herman »

we verwachten jullie ook...
Bijlagen
Bond%20Spy%20Car%203 [Desktop Resolution].jpg
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Ah... komt Pascal Bond ook 8-) ?
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Officiele inschrijvingslijst voor de super "2 de- Summer Lotus Pick-Nick" ed 2010 op Zondag 5 September.-Alle inlichtingen ,Dirk510 en Herman...zie ook bovenstaande info.. het exact programma volgt later. maar in grote lijnen +-13hr arrival- pick-nick plaats-(aan de oostkust)- met nadien aansluitend een run 60 a 75 kms tot aan een suprise afsluiters plaats voor een drankje met of zonder pannekoek of avondeten met ambiance.

vermeld (nick)* naam- type wagen- aantal personen- woonplaats.

1 / Herman -Herman T- Europa S- 2 pers- Kortrijk.-
2/
Laatst gewijzigd door Herman op 16 jul 2010, 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Red Baron
Naam: Stijn
Auto: Dax Rush, Elise S1

Bericht door Red Baron »

Aangezien er niet moet betaald worden en er geen beperkte plaatsen zijn zal ik het weer afwachten.
Maar zie dat zeker zitten, kleine voorbereiding op de East Flanders Lotus Run!
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Red Baron schreef:Aangezien er niet moet betaald worden en er geen beperkte plaatsen zijn zal ik het weer afwachten.
Maar zie dat zeker zitten, kleine voorbereiding op de East Flanders Lotus Run!
-
mmmm...dat kan..maar er dient toch op voorhand op de lijst ingeschreven te worden, want voor het surprise afsluiter event na de pik-nik moeten er een aantal personen opgegeven worden aan deze speciale horecazaak..ook moeten wij de roadboeken maken, "waar wij een zéér kleine minieme bijdrage gaan voor vragen (enkele euros) !!"..verleden jaar was dat niet het geval omdat het een follow de leader was..hetgeen volgens mij minder leuk is.. ik zou zeggen niet aarzelen, inschrijven op de forum lijst is de boodschap. trouwens de pik-nik zal net zoals verleden jaar gebeuren op een plaats waar men ook bij een minder goede meteo binnen kan zitten..(binnen en buiten terras)
als wij zien dat er Niet genoeg intresse is..blazen wij dat event gewoon af...(daarom ook "tijdig" uw intresse melden).. maar aan de gekregen pm mails te zien ..denk ik dat er wel genoeg intresse is voor dit zeer leuke, ietwat andere dan andere event.. ;) ...
ik ben op vakantie van 25/7 tot 18/8... dus na mijn vakantie is er "niet" zoveel tijd meer voor improvisatie... schrijf maar gewoon in via het forum. (quoten) en den Dirk is nu al terug van zijnen conzee, dus ge kunt alijd ergens terecht voor inschrijven.
de route/run. 65 a 80 kms voor na de piknik. zet ik samen met Dirk op punt nog voor mijnen conzee ttz volgende week...ook weet ik dan tot hoeveel deelnemers we kunnen gaan-- (er is nooit eerder vermeld geweest dat dit onbeperkt is) ---ik heb het nu ook ietwat druk op de zaak.. grtz Herman...
ps:ge moogt altijd info vragen per tel of pm... no problems... maar t'zal iets zijn waar er nog lang zal over nagepraat worden dat is zeker...denk ik zo..
[W|M]
Naam: Wim
Auto: Elise S2
Contacteer:

Bericht door [W|M] »

Herman schreef:Officiele inschrijvingslijst voor de super "2 de- Summer Lotus Pick-Nick" ed 2010 op Zondag 5 September.-Alle inlichtingen ,Dirk510 en Herman...zie ook bovenstaande info.. het exact programma volgt later. maar in grote lijnen +-13hr arrival- pick-nick plaats-(aan de oostkust)- met nadien aansluitend een run 60 a 75 kms tot aan een suprise afsluiters plaats voor een drankje met of zonder pannekoek of avondeten met ambiance.

2/ Wim - [W|M] - Elise S2 - 2 pers - Groot-Bijgaarden
Wij zullen er bij zijn :P
My brain has two halves.
It has a left half, and a right half.
In the left half something is not right, and in the right half nothing is left.
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Voila... programma is geregeld. en in de sacoche...

Samenkomst te Damme (bij brugge) om : zeer stipt 12.45 hr. uiterlijk...
Er wordt u nog medegedeeld waar precies en waar parkeren.
om 13.00 hr wordt na grondige body scanning en pasport controles aan boord gegaan van het cruise ship "De Lamme Goedzak" voor een cruise van Damme naar Brugge en terug ,op de wondermooie azuurblauwe wateren van de Damsche Vaart....er word aan boord gezellig gepeuzeld van een van thuis in een supergekoelde kofferruimte vd Lotus meegebrachte pick-Nick ..voor degenen die absoluut de tijd niet gevonden hebben om een broodje te smeren is er aan boord ook een resto...met keuze uit 1 2 3 en 4 gangen en pistolets met kavihaar of haring.... daarna terug naar Damme alwaar er een arrival docking gepland is rond 14.40 hr...t'hangt een beetje af van de loodsboten en de stroming.... na inladen van alle aan boord gekochte tax-free goederen gaan we van boord..
De tocht heen en terug Damme-Brugge-Damme kost iets van 7 euro per persoon...en moet kontant en in één keer betaald worden... er is keuze uit het luxueze boven dek of het cozy binnendek waar bij minder goede meteo kan gedanst worden op de tunes van love-boat... er worden vele luxueze gadgets tijdens deze cruise aangeboden zoals spuugzakjes- vishengels en waterskis...

Na aankomst te Damme (Belgium) wordt er vrij rondgewandeld en geconsumeerd in het mooie stadje...vertrek voor de run voorzien op afgesproken plaats om 15.30 hr..
met roadboek die u zal op het cruise ship overhandigt worden..
we doen de gemeentes (niet in volgorde) Oostkerke- Damme- - st Rita- Eede Heille- Aardenburg- Eede- Oostburg- Groede- brugge Nieuwvliet-Middelburg- Groede- Sluis- cadzand enzt enzvt... op aanvraag kan er doorgestoken worden naar Kopenhagen...--er wordt gestopt aan een gezellig restaurantje op het einde vd dag...waar in groep zoals verleden jaar naar wens kan gegeten worden, we kunnen ook de kok vragen om de visvangst van eerder die dag te bereiden.. het adres en eindbestemming wordt nog doorgegeven.....

meer info volgt... "nu" inschrijven is de boodschap...

en ...een witte smoking aan boord is uitzonderlijk niet verplicht...foto's met de captain aan tafel mogelijk... bij het passeren over de evenaar is trakteren verplicht.

kleine noot: de redery heeft gevraagd om alle dranken aan boord te kopen.

http://www.bootdamme-brugge.be/nl/defau ... /Home.aspx

grtz. Herman en Dirk.
Bijlagen
thmb_img_Folder.jpg
thmb_img_Folder.jpg (31.75 KiB) 2478 keer bekeken
Red Baron
Naam: Stijn
Auto: Dax Rush, Elise S1

Bericht door Red Baron »

Oej, 't is ier in mijnen hof te doen ???
Zal daar zeker eens klacht voor indienen, lawaaihinder enzo op nen zondag :evil:

Ge moogt mij op de lijst zetten als zo dicht is :D
Herman schreef:Officiele inschrijvingslijst voor de super "2 de- Summer Lotus Pick-Nick" ed 2010 op Zondag 5 September.-Alle inlichtingen ,Dirk510 en Herman...zie ook bovenstaande info.. het exact programma volgt later. maar in grote lijnen +-13hr arrival- pick-nick plaats-(aan de oostkust)- met nadien aansluitend een run 60 a 75 kms tot aan een suprise afsluiters plaats voor een drankje met of zonder pannekoek of avondeten met ambiance.

3/ Stijn - Red Baron - Dax Rush - 2 pers - Sijsele
P.s.: heb je al een plaats waar je de wagens zal achterlaten als je op de boot zit?
Zeer veel plaats is er niet in Damme om te parkeren en de bestaande parkings staan tegen dat tijdstip meestal al vol met toeristen die komen fietsen of wandelen.
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Officiele Inschrijvingslijst "Summer Pick-Nick" 5/09/2010

3/ Stijn - Red Baron - Dax Rush - 2 pers - Sijsele
4/ Dirk- Dirk510- org- 2 pers-Ieper.
5/ Guy B- Guy- Elise s2- 2 pers - Lichtaart.
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

tip voor een eventueel B&B in de buurt vd startplaats.

het B&B te Damme= http://www.denachtegaaldamme.be/ het zijn Morgan eigenaars en daardoor zijn deze mij bekend
Gesloten