Wat is Nico's verdikt eigenlijk over de auto? Hij moet toch een mening hebben gevormd, zeker voor zo'n man met ervaring.
Heeft gisteren ook met een GT-R gereden. Zijn verdict is duidelijk en niet om de lotusforummers te paaienFrederik schreef:Idd vrij snel ja
Wat is Nico's verdikt eigenlijk over de auto? Hij moet toch een mening hebben gevormd, zeker voor zo'n man met ervaring.
Die van Andy of die van Jonas?jokke_vlo schreef:Heeft gisteren ook met een GT-R gereden.
Had idd niets anders verwacht, maar dat wisten we al? Altijd leuk om van kenners toch nog es bevestiging te krijgen, al speelt Lotus een beetje vals. Echt standaard zijn onze bolides niet hé ... Lotus heeft toch een beetje verder gekeken dan hun streetuse-neus.jokke_vlo schreef:Zijn verdict is duidelijk en niet om de lotusforummers te paaien
Zijn favoriete standaard wagen is een Lotus, hij vertelt dat ook aan mensen die het hem komen vragen. Voor hem een van de enige standaard wagens die aanvoelen als een echte wagen.
Ik denk dat dit voor een Lotus eigenaar geen nieuws is, maar wel leuk dat zo een mannen dat ook vlakaf zeggen.
bron Autosport.be
Het zullen stresserende tijden zijn voor de jonge Brusselaar, Nico Verdonck, met vrijdag en zaterdag reeds wedstrijden om het BTCS –kampioenschap. Normaliter zou ook daar nog een Belcar – race bijkomen samen met Laurent van Moerkerke maar de Viper GTS blijkt nu problemen te hebben en geraakt niet startklaar voor deze race.
Dit neemt echter niet weg dat de agenda van Verdonck tjokvol staat. Zo vertrekt hij vandaag, (woensdag red.), naar Paul Ricard om te testen met de Hope Polevision Formula Le Mans. Hij reed reeds met deze wagen tijdens de 1000Km van Spa en zal ook te zien zijn in Portugal tijdens de 1000Km van de Algarve. In Spa liep het goed tot een motorprobleem de jonge Brusselaar, tevens titelhouder Formula Le Mans, tot staan bracht.
Hij zal ook de 25H van de Fun Cup betwisten zoals eerder te lezen was.
Voor de 24H van Spa-Francorchamps zijn nog steeds onderhandelingen aan de gang met diverse teams. Een definitief antwoord wordt in de komende dagen verwacht
Ik heb max 15 rondjes gedraaid op mijn eerste kennismaking op Spa.Capitol schreef:Rij je soms ook nog zelf?![]()
Welke snelheid haalt Nico op het eind van het rechte stuk achter de Raidillon?