dachero schreef:als jullie dit aankopen,is dat dan voor de looks of om gewicht te besparen?
looks... als ik gewicht wil besparen ga ik wel minder vaak naar't frituur
Of alles wat overbodig is, niet meenemen:
- vrouw
- GSM, portemonnee, sleutels v/h huis (vrouw moet toch thuis blijven)
- niet eten of drinken op voorhand, nog snel eens naar het toilet gaan
-...
Zo bespaar je al snel 5-10% vh gewicht van de auto (naargelang de zwaarte van uw portemonnee ) En dus een betere vermogen/gewicht verhouding
Vul maar aan als je interesse hebt.
Wie zou er graag wat willen?
thiva
Door Panels L+R
Binnacle support
A/C dash cover
Dogzilla
Door Panels L+R
Binnacle support
A/C dash cover
Stijntje
tunnel Rover
Binnacle support
bart vdb
tunnel Toyota
Binnacle support
Mindp0wer
tunnel Rover
Door Panels L+R
Gelieve alleen aan te vullen als je echt van plan bent onderdelen te kopen.
Anders moet ik nog 10 keer een prijs aanvragen voor het totaalpakket.
Van de door panels gaat nog een mooi stuk van de prijs af. Op de binnacle support en A/C dash cover zit wat minder korting.
De binnacles zijn momenteel uit stock, maar zullen uiterlijk eind volgende week terug beschikbaar zijn.
Maar ik heb enkel interesse indien het een serieuze korting is, ik wilde eigenlijk mijn originele delen laten herspuiten, dus vraag even prijs met en zonder mijn bestelling indien het niet teveel moeite is, alvast bedankt.
Deze avond vraag ik prijs aan op basis van de lijst van geïnteresseerden.
@mindpower
Hij ging zien wat hij nog kon doen in de prijs, maar je moet geen bergen korting meer verwachten.
Als je vergelijkt met de gekende online-shops kan je zien dat de prijzen al scherp zijn. De prijzen bij de online-shops zijn trouwens zonder btw geafficheerd. De btw wordt pas berekend wanneer je alles in je winkelmandje afrekent. .