[spotted!] Ik rij rond en kom tegen (Lotus only!)

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Sir_Bongiovi
Naam: Andy
Auto: Opel Speedster 2.2
Contacteer:

Re: [spotted!] Ik rij rond en kom tegen (Lotus only!)

Bericht door Sir_Bongiovi »

-'s morgens lichtblauwe lotus elise (met scapa sticker achteraan) volgens mij was deze ook @ ypres day: in Hasselt (kempische steenweg?) , vlakbij hoofdzetel luminus

- in de namiddag een gele Elan op de sint-truidensesteenweg? (tussen sint-truiden en tienen ofzo)
Blue Darkness
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Contacteer:

Bericht door Blue Darkness »

Sir_Bongiovi schreef: - in de namiddag een gele Elan op de sint-truidensesteenweg? (tussen sint-truiden en tienen ofzo)
Dat was ik dus.
De Elan heeft er de ganse dag gestaan want ik was daar in ons huis aan het werken... ;)
ddez
Naam: Dirk
Auto: Ne witte

Bericht door ddez »

Sir_Bongiovi schreef:-'s morgens lichtblauwe lotus elise (met scapa sticker achteraan) volgens mij was deze ook @ ypres day: in Hasselt (kempische steenweg?) , vlakbij hoofdzetel luminus
En dat was ik dus. Ik was wel niet op de Ypres Day want toen was ik lekker aan het toeren in Schotland. De sticker is GEEN SCAPA sticker maar een echte Schotse Vlag die er ook met reden op hangt. Mijn liefste is van daar en het is een beetje mijn 2e thuis. Ging mijn zoon afzetten aan de school.

Dirk
Neen de sticker is GEEN Scapa logo...
De S1 staat voor de deur dus binnenkort actie!
B-Art
Naam: Bart
Auto: Exige S2
Contacteer:

Bericht door B-Art »

Racing Green schreef:Blauwe Exige S2, maandagavond op de E313 thv Massenhoven. Ik reed zelf met de rode classic mini met zwaarbeladen dakrek :lol:
Met je inboedel op je dak pak je natuurlijk veel wind :-)
We kwamen terug van de Nürburg die dag.
Sir_Bongiovi
Naam: Andy
Auto: Opel Speedster 2.2
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

Blue Darkness schreef:
Sir_Bongiovi schreef: - in de namiddag een gele Elan op de sint-truidensesteenweg? (tussen sint-truiden en tienen ofzo)
ddez schreef:
Sir_Bongiovi schreef:-'s morgens lichtblauwe lotus elise (met scapa sticker achteraan) volgens mij was deze ook @ ypres day: in Hasselt (kempische steenweg?) , vlakbij hoofdzetel luminus
En dat was ik dus. Ik was wel niet op de Ypres Day want toen was ik lekker aan het toeren in Schotland. De sticker is GEEN SCAPA sticker maar een echte Schotse Vlag die er ook met reden op hangt. Mijn liefste is van daar en het is een beetje mijn 2e thuis. Ging mijn zoon afzetten aan de school.

Dirk

- Mooi huis'je'

- na mn post had ik nog gedacht dat het een schotse vlag kon zijn :lol:
Kzag je nog net passeren (ik stond aan de overzijde voor het rood licht) en jij kon links afdraaien richting luminus).
EXCELSE
Naam: Hans
Auto: Excel SE

Bericht door EXCELSE »

Brugge st Michiels vanavond 19U45 dichtbij Kinepolis
donkergrijse Elise.
Ik heb gezwaaid maar ik denk dat de eigenaar niet vertrouwd was met de neus van een Lotus Excel.
thiva
Naam: Thierry
Auto: Exige S2 240

Bericht door thiva »

Daarstraks rond 21 de Elise van stijntje zien staan op de Veemarkt te Tienen.
Ik heb de moto vandaag voor de eerste keer dit jaar van stal gehaald en was dus zelf niet met de Elise. Ik denk dat stijntje het gedaver van de twin wel gehoord heeft. :twisted: Ik was vergeten hoe zalig mororijden is. :?
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
X-ian
Naam: Christian
Auto: Ik had Elise Type 25

Bericht door X-ian »

Begin van de middag een grijze (met bruine schijn) Elise Mk I aan het begin van de E19 in Antwerpen richting Mechelen.
Aangezien ik met mijn Elise was even al rijden dag gezegd tegen elkaar.
Er stond reclame op de zijkant voor driving courses :?: . Ondertussen ben ik zowel die web-site als de nummerplaat al weer vergeten :oops: . Mijn geheugen is echt gelijk een vergiet.... of meer nog een ring met twee hengsels :twisted: :roll: .
Stijntje
Naam: Stijn
Auto: beemer

Bericht door Stijntje »

jaja ik heb u zeker hore voorbij komen ,this niet even suptiel als met de Elise
Stijntje
Naam: Stijn
Auto: beemer

Bericht door Stijntje »

Ook heb ik gistere avond rond 22uur even een toertje gaan maken om afte koelen (even weg van de 4 branden olie/vet potten ) toen ik ineens een bekende vorm van auto zag paseren langs het andere rij vak en zoals het een echte Lotus rijder was ik een beetje nieuwschierig als ik wel juist gezien had dus even 90graden bochtje gedaan in het midden van de werken op de ring richting autostrade en eventjes gevolgd richting St-Truiden,toen bleek het hier om een elise S1 te gaan in het zelfde kleur als mijne met hardtop op

is het soms iemand van hier
Plaats reactie