29/05/2010 bzguy's wedding

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Dirk510
Naam: Kestelyn Dirk
Auto: geen

Re: 29/05/2010 bzguy's wedding

Bericht door Dirk510 »

Hans en San van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Moge deze dag een begin zijn van heel veel geluk. :P :P :P

DIRK & LENA Kestelijn
:P :P :P :P :P :P
Afbeelding Ypres Lotus Day www.ypreslotusday.be
Afbeelding Lotus Summers End www.lotussummersend.be
Blue Darkness
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Contacteer:

Bericht door Blue Darkness »

Ook van ons nen dikke proficiat!!
nero
Auto: Elise MKII SC

Bericht door nero »

Hans en San

Veel gelukwensen met julie huwelijk ! Maak er samen nog een fijne dag en een fijn leven van.

Van Hans en Heidi
dachero
Naam: Danny
Auto: gene

Bericht door dachero »

Proficiat Hans en San nogmaals van ons en een goede toekomst toegewenst.

Verslag van de receptie: Samengekomen aan de Karting in Herselt met een open dak ,dat we snel hebben dichtgedaan wegens de weersomstandigheden die gingen veranderen.Het was een tof gezelschap en een bonte mengeling qua kleuren van elise's ,exige's,esprits en Elan's.Alleen ene saaie type was er met een saaie grijze elise,waar de striping af was.Ik ga geen namen noemen :mrgreen: ;) . Op de plaats aangekomen was alles goed geregeld met een speciaal gereserveerde parking voor de Lotussen voor de deur.

De receptie zelf: het trouwkoppel zag er prachtig uit en er was veel volk.
Ons cadeau dan maar afgegeven (met dank aan BDC en co) en den Hans was er precies wel blij mee.Nu zal zijn Lotuswagenpark wel moeten blinken. 8-)

De receptie was schitterend en af :wat wil zeggen :lekkere hapjes en drank à volonte en we hebben ons zeker niet ingehouden.Dju ,weer wat extra gewicht in de Elise.Goe bezig :? . De praatjes waren leuk en het gezelschap was fantastisch,want zo kennen we onze forumleden 8-) :D

Het vertrek terug was minder toen we buiten kwamen.
Het was serieus aan het regenen en we moesten een spurtje doen naar onze wagens.Er was ene die een beetje witjes wegtrok toen hij de regen zag :mrgreen:
Hij had onlangs blijkbaar in de regen iets meegemaakt met zijn auto en was daarom wat voorzichtiger :mrgreen: :lol: Goed thuisgeraakt,Peter? :?:

En er had daar een zijne Porsche cayenne bij onze Lotussen gezet.We zijn braaf geweest en hebben zijn banden niet afgelaten.Zo zijn we niet :mrgreen: Nog niet :twisted:

Achteraf zijn we nog iets gaan eten en drinken en goed gepraat en gelachten.
De tijd was weer snel voorbij en rond 23.15 hebben we afgesloten.Maar we hadden beter wat langer gebleven tot 00.00u want exploded verjaarde dan en dan kon hij trakteren.Dat houden we nog tegoed. 8-) :mrgreen:

@X.E.G en Molleke ik ben benieuwd naar de toekomst toe.
Of ge onder de sloef ligt of niet :?: :mrgreen:

Het antwoord zullen we wel lezen in een ander topic,zeker :mrgreen:
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Dirk510
Naam: Kestelyn Dirk
Auto: geen

Bericht door Dirk510 »

Hans en San
Mijn gedachten waren gisteren avond meer bij jullie dan bij het 'Eurosong festival'.

Dit zal je nu nog niet aan het lezen zijn, want het is nog te vroeg in de ochtend (11u35)

Als ik diep nadenk, dan was ik 39 jaar geleden op dit vroege uur, ook niet met de muis en de PC bezig.
Enfin allesinds niet met de PC
Afbeelding Ypres Lotus Day www.ypreslotusday.be
Afbeelding Lotus Summers End www.lotussummersend.be
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Hans en San, ook van ons nen dikke proficiat!
Spijtig dat we er niet konden bij zijn maar we drinken er hier wel eens eentje op! ;)
molleke

Bericht door molleke »

dachero schreef:Proficiat Hans en San nogmaals van ons en een goede toekomst toegewenst.

Verslag van de receptie: Samengekomen aan de Karting in Herselt met een open dak ,dat we snel hebben dichtgedaan wegens de weersomstandigheden die gingen veranderen.Het was een tof gezelschap en een bonte mengeling qua kleuren van elise's ,exige's,esprits en Elan's.Alleen ene saaie type was er met een saaie grijze elise,waar de striping af was.Ik ga geen namen noemen :mrgreen: ;) . Op de plaats aangekomen was alles goed geregeld met een speciaal gereserveerde parking voor de Lotussen voor de deur.

De receptie zelf: het trouwkoppel zag er prachtig uit en er was veel volk.
Ons cadeau dan maar afgegeven (met dank aan BDC en co) en den Hans was er precies wel blij mee.Nu zal zijn Lotuswagenpark wel moeten blinken. 8-)

De receptie was schitterend en af :wat wil zeggen :lekkere hapjes en drank à volonte en we hebben ons zeker niet ingehouden.Dju ,weer wat extra gewicht in de Elise.Goe bezig :? . De praatjes waren leuk en het gezelschap was fantastisch,want zo kennen we onze forumleden 8-) :D

Het vertrek terug was minder toen we buiten kwamen.
Het was serieus aan het regenen en we moesten een spurtje doen naar onze wagens.Er was ene die een beetje witjes wegtrok toen hij de regen zag :mrgreen:
Hij had onlangs blijkbaar in de regen iets meegemaakt met zijn auto en was daarom wat voorzichtiger :mrgreen: :lol: Goed thuisgeraakt,Peter? :?:

En er had daar een zijne Porsche cayenne bij onze Lotussen gezet.We zijn braaf geweest en hebben zijn banden niet afgelaten.Zo zijn we niet :mrgreen: Nog niet :twisted:

Achteraf zijn we nog iets gaan eten en drinken en goed gepraat en gelachten.
De tijd was weer snel voorbij en rond 23.15 hebben we afgesloten.Maar we hadden beter wat langer gebleven tot 00.00u want exploded verjaarde dan en dan kon hij trakteren.Dat houden we nog tegoed. 8-) :mrgreen:

@X.E.G en Molleke ik ben benieuwd naar de toekomst toe.
Of ge onder de sloef ligt of niet :?: :mrgreen:

Het antwoord zullen we wel lezen in een ander topic,zeker :mrgreen:
XEG en molleke onder de slof :? wij hebben wel al bevestigd dat we mee gaan gisteren avond :D , de raf heeft mij deze morgen al gebeld en wij gaan zeker mee , geef mij uw tel nr onder forum eens door dan kunnen we elkaar bellen hoe we af spreken en verhiest is ook al verwittigd dat we afkomen om zijne race te volgen en deze keer geene crash als mol en XEG der zijn want we komen 2 keer kijken en 2keer gaat hij van de baan dat MIETJE :lol:
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

Eventjes - tussen het bekomen, nagenieten & valizen pakken door - toch een reactie van mijn (onze)kant :

Allemaal een hele dikke, dikke, dikke merci om gisteren aanwezig te zijn ; ik heb gezien dat de sfeer er duidelijk goed in zat, en zo kennen we jullie toch wel ! Chic ! Een dikke bedankt ook voor alle felicitaties :)

Heb ook gezien/gehoord dat alles naar wens was qua drank, bediening, hapjes, dus ook dat doet ons hele veel deugd :) !

Ik heb meer dan 1, zoniet continu lovende commentaren gehoord over jullie wagens, blijkbaar wist men daardoor nog iets makkelijker de weg te vinden naar de feestzaal. :P

Eerlijk gezegd was ik wel gepakt door jullie cadeau : een MASSA producten om mijn dierbare Lotussen netjes te houden, voor jaren lang, en nog een extra enveloppe, dus vanaf nu heb ik absoluut geen excuus om ooit nog met een vuile wagen te rijden ;).

Mijn broer had idd van het vertrek van 1 Lotus geprofiteerd om zijn Cayenne S tussen de Lotussen te zetten, en hij kreeg het toch wel wat benauwd toen ik hem "signaleerde" dat er een Cayenne S met 2 lekke banden op een verkeerde plek stond :mrgreen: .

Alvast wat foto'tjes, de rest volgt later ;) (met dnak aan Bart P voor de foto's)

Namens mijn vrouw (moet nog wennen : vriendin -> vrouw) en ikzelf nog eens een hele dikke merci ! Ik hoop dat iedereen zich geamuseerd heeft & veilig en wel terug thuis is geraakt, 's avonds begon het idd te regenen, dus we hadden heel veel geluk met het weer " tot aan de receptie een stralende zon !

Ik wou ook Gert nog eens extra bedanken voor zijn organisatie-talent (fotoshoot) en aan diegenen die aanwezig waren op de fotoshoot ; jullie mogen leuke foto's verwachten !
Bijlagen
Met dank aan Raf :)
Met dank aan Raf :)
Productjes !
Productjes !
DSC06725.jpeg
Lotus trouw Hans 05 2010 (20).jpg
Lotus trouw Hans 05 2010 (18).jpg
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
WimC
Auto: Elise S1

Bericht door WimC »

het was zeker dik in orde Hans, mooie locatie en lekkere hapjes (die maar bleven komen!).
De andere Lotuseigenaars waren in form en idd een grijze lotus stak gisteren toch een beetje af hé...mijn 5de moet zeker een feller kleurtje hebben :roll: !
Bedankt voor de companie aan iedereen en spijtig dat we iets vroeger weg moesten. We dachten een B&B geboekt te hebben in de buurt, maar toen ik eens ging kijken waar dit juist was, bleek dit 120 km verder te zijn :oops: .
Maar 't was de moeite om voor om te rijden.

Tot binnenkort....en Hans, nog eens een dikke proficiat aan jou en je vrouw.

Wim
HJ2
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95

Bericht door HJ2 »

Te gek jongens!

Een dikke proficiat uit het Delftse, ook namens Susanna.
We wensen jullie vooral veel liefde, geluk wijsheid en Lotus toe! De foto's zien er alvast prachtig uit.

Misschien maar beter ook dat ik er niet was... een NL kenteken had natuurlijk gelijk de schuld gekregen van 2 lekke Porker banden :lol:

Cheers!
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Plaats reactie