Sinds een week heb ik volgende probleem met de Elise en ik hoop dat dit iemand bekend in de oren klinkt want mijn zoektocht heeft niet veel opgeleverd

Na ongeveer 10-15min rijden, wanneer alles lekker warm is, begint het rechts achteraan altijd te kraken. Het is alsof er een stuk metaal/alu zich heeft uitgezet onder de warmte en dat dit dan wat schuurt.
Ik heb het mooi op video gezet, met dank aan m'n vader voor het zo mooi demonsteren voor de camera

http://users.telenet.be/ChristopherElise/SDC10353.AVI
Wat heb ik al geprobeerd:
- Wiel eraf gehaald en alles rond de ophanging gecontroleerd. Zag er allemaal prima uit.
- Mijn eerste gedacht was verder daar waar de wishbones (of hoe het ook al heet in het nederlands...) vast zitten aan het chassis met het gedacht dat het daar warm kan worden en het alu daar begint te wringen. Daar overal wat vet aan gedaan, helaas zonder resultaat.
Het lijkt van bovenaan de wielkas te komen, maar als je dan via het koffer hoort, denk je weer ergens aan de motor rechts.
Als de auto 10min heeft stilgestaan en alles weer afgekoeld is, is het probleem vanzelf weg, dan hoor je helemaal niets meer, tot je weer 10 min onderweg bent...
Iemand misschien een idee?
Christopher