Aankoop RHD?

Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Re: Aankoop RHD?

Bericht door Bzguy »

exmud schreef:txs voor de info,

Denken jullie dat ik voor gewoon onderhoud van de wagen bij FKM terecht kan? of doen ze daar moeilijk over?
Natuurlijk kun je dat, ik zie geen reden waarom ze moeilijk zouden doen : een klant is een klant, en altijd een potentiele koper voor een volgende wagen :)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
exmud
Auto: nog geen

Bericht door exmud »

Ik ben opzoek naar de URL voor de site waarop je UK nummerplaten kan natrekken, kan iemand mij helpen?
Bzguy

Bericht door Bzguy »

exmud schreef:Ik ben opzoek naar de URL voor de site waarop je UK nummerplaten kan natrekken, kan iemand mij helpen?
https://www.mycarcheck.com/
:)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
thiva
Naam: Thierry
Auto: Exige S2 240

Bericht door thiva »

Ik heb deze gebruikt. www.hpicheck.com

Let op, normaal kunnen niet-UK-ers geen check doen.
Je kan dit oplossen door gewoon je naam in te geven, gecombineerd met een willekeurig UK adres. Dan gaat hij wel door.

De meeste dealers zorgen dat hun wagens HPI clear zijn.
Als je particulier gaat kopen dan zou ik dat in geen geval doen zonder dat de wagen volledig HPI clear is en een volledig afgestempeld boekje heeft.

Ik weet niet van waar je bent en 't is misschien wat laat, maar ik vertrek binnen een half uur naar FKM. Je bent altijd welkom om eens mee te rijden om daar wat info te vragen. ;) Rond de middag ben ik terug.

Ik hou het hier even in 't oog tot ik vertrek.
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
exmud
Auto: nog geen

Bericht door exmud »

vandaag testrit met RHD 111R gemaakt, het was even wennen maar na een paar 100KM zal alles blindelings moeten gaan.

Ik ben nu bijna zeker dat we een 111R willen, de Toyota motor voelde zachter aan dan de rover motor. ben wel met de 111R niet zeer hoog in de toeren geweest.
De 6 bak bekoorde mij ook meer dan de 5-bak.
zeer aangenaam verrast door het koppel van de motor. wat een pluspunt is als je gewoon wat wil toeren.

we zijn alweer goed ontvangen in Ghoy, wagen zag er globaal goed uit, bodem was ongeschonden, ophangpunt van de gril was wel roestig. en de draagarmen was er roestvorming, maar zeker niet ernstig te noemen. ik denk dat de wagen niet altijd binnen geslapen heeft. elecktrische spullen deden allemaal hun ding, koelvloeistof had een gezonden kleur kortom mooie wagen voor zijn geld, We gaan nu even kijken naar andere kleur mogelijkheden ,er komen in de loop van volgende week nog enkele exemplaren binnen
Was
Naam: Mathias
Auto: Exige S II

Bericht door Was »

alé, niet hoog in toeren geweest? tword pas leuk als je over de 6200rpm gaat :)

Laat weten welke het wordt, ben zeer benieuwd
Bzguy

Bericht door Bzguy »

idd, amai nog niet : laatst eens meegereden met Dim op Zolder, en idd, iets boven 6200 rpm zet die 2e cam zich, lekkere boost !

Martin Luther King, Jr.
1963
Plaats reactie