tip: hou steeds uw oude lotus stukken bij.

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Plaats reactie
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

tip: hou steeds uw oude lotus stukken bij.

Bericht door Herman »

Tip: Hou steeds uw oude Lotus stukken bij....

Ik had van onze Europa nog in ons bedrijf boven op de zolder boven de electriteitscabine...nog een sterk beschadigde achterclam van de Europa liggen... maar aan de rechtkant was er niks aan beschadigd.. en ik dacht, dat kan meschien wel ooit eens van pas komen.... idem voor de voorclam en voor bumper (zie topic: hermans accidentje) en nog een koplamp met een kras in... en een kapotte achterklep.... die dingen lagen daar maar te liggen... tot er een paar weken toevallig een persoon in het bedrijf kwam informeren voor fietsen, en plots die kapotte lotus dingen daarboven zag liggen... tiens...zijn dat delen van een lotus ?... euh ja...van een Europa.. mmm.. ik weet meschien iemand die dit zoekt. verkoopt u deze niet ?..." bjah..ze liggen eigenlijk in de weg en ze zijn toch ferm beschadigd."....de persoon bekijkt de delen... en vertrekt... verleden week komt hij terug en vraagt of ik die dingen nog heb... ja.. prijs?.. ok goed.. meneer.. t'is wel voor een Europa hé...ja hoor.. t'is zo ene dat mijnen vriend heeft.. en hop alles ingeladen en weg... eigenaardig er zijn zo weinig Europas en toch vertrekken die dingen...Eigenaardig dat ik géén weet heb van een schade europa ?... ik heb ooit ene (een beschadigde) te koop zien staan op het net in de regio Halle een witte .... zo ziet ge maar dat ge nooit mag uw beschadigde of kapotte onderdelen weggooien, ge kunt ze meschien toch nog ten dele gebruiken, of nog voor een mooie duit verkopen.... vroeger toen ik mijn RHD Elise had, heb ik ook mijn oude UK koplampen kunnen terug in de uk verkopen...ook de oude originele Europa S wielen heb ik kunnen verkopen in de UK aan een speedster driver.... zo ziet ge maar dat ge niks nodeloos mag weggooien, en dat er ergens op onze planeet wel steeds iemand rondloopt die net het ding zoekt die u te koop hebt... leve het internet hiervoor.. :)
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Re: tip: hou steeds uw oude lotus stukken bij.

Bericht door ovi »

En nu dat nog uitgelegd krijgen aan onze vrouwen waarom we zoveel "rommel" bijhouden! :mrgreen:
Blue Darkness
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Contacteer:

Bericht door Blue Darkness »

Ik hou ook alles goed bij hoor 8-)
a_fond
Auto: -

Bericht door a_fond »

die witte is dan ook nog altijd te koop
http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?id=173584307
Plaats reactie