Poll & info >> http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=15&t=2259HJ2 schreef:Ik zat te denken:
Misschien is het aardig om iedereen een opspeldbaar naamkaartje op te laten doen? Omdat iedereen elkaar herkent van de avatar (het plaatje, ik wel, er zijn zelfs prachtige films van gemaakt) en de forum naam, zou het leuk zijn om deze beide te combineren met je echte naam. Het wordt dan een feest van herkenning!
YLD2010 Ideeën en commentaren
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Re: YLD2010 Ideeën en commentaren
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- Blue Darkness
- Naam: Gunther
- Auto: Esprit GT3
- Contacteer:
Kan je mij der ook nog éne bezorgen?Frederik schreef:Ja, ik heb er nog een 6-tal & ze liggen in de Lotusdachero schreef:Zeg fredje denk ook eens aan Lotusforummember stickers.
Heb je er nog en kan je er dan meebrengen??
Met de Elan is er nood aan een 2de stickerke

- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
Zeker, op YLD of bestellen online : http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=15&t=1054Blue Darkness schreef:Kan je mij der ook nog éne bezorgen?Frederik schreef:Ja, ik heb er nog een 6-tal & ze liggen in de Lotusdachero schreef:Zeg fredje denk ook eens aan Lotusforummember stickers.
Heb je er nog en kan je er dan meebrengen??
Met de Elan is er nood aan een 2de stickerke
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
- thiva
- Naam: Thierry
- Auto: Exige S2 240
Weet er iemand of de Elise in de ondergrondse garage van het Novotel Ieper kan zonder stukken en brokken?
Ik zou deze week nog willen reserveren, maar zou de Elise graag ergens safe stallen voor de nacht. Andere suggesties voor hotelletjes zijn ook welkom.
Ik zou deze week nog willen reserveren, maar zou de Elise graag ergens safe stallen voor de nacht. Andere suggesties voor hotelletjes zijn ook welkom.
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
- Blue Darkness
- Naam: Gunther
- Auto: Esprit GT3
- Contacteer:
Ik moet ook dringend nog een overnachting van donderdag op vrijdag zoeken... 

-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
re: overnachting... ik zou toch niet "te" lang meer wachten om dit te boeken hoor...yper is een toeristische stad en de hotels zijn altijd goed bezet in de regio... net als de restaurants..en het communie gebeuren komt daar ook nog eens bij... als ge eens scrolt zult ge een ganse reeks eerder vermelde hotels en b&b tegen komen op deze topic of een andere ivm yld..het overgrote deel van de uk deelnemers overnacht in het "best western" hotel ieper... waar er waarschijnlijk de avond voor het event een pint zal gedronken worden...
Er is ook een degelijke en goed gerunde tourist info dienst in ieper..die u graag aan eventuele verdere info zal helpen en bijstaan..
http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... els#p24948
er is zelfs kampeermogelijkheid op een boogscheut vd markt a 4.5 euro per dag..en ook verhuur van blokhutten op dit terrein.

Er is ook een degelijke en goed gerunde tourist info dienst in ieper..die u graag aan eventuele verdere info zal helpen en bijstaan..
er is zelfs kampeermogelijkheid op een boogscheut vd markt a 4.5 euro per dag..en ook verhuur van blokhutten op dit terrein.
- thiva
- Naam: Thierry
- Auto: Exige S2 240
Novotel heeft nog plaats, maar ik weet niet of de Elise daar in de garage geraakt. Of maak ik me teveel zorgen en kan ik 'm gewoon buiten laten staanHerman schreef:re: overnachting... ik zou toch niet "te" lang meer wachten om dit te boeken hoor...yper is een toeristische stad en de hotels zijn altijd goed bezet in de regio... net als de restaurants..en het communie gebeuren komt daar ook nog eens bij... als ge eens scrolt zult ge een ganse reeks eerder vermelde hotels en b&b tegen komen op deze topic of een andere ivm yld..het overgrote deel van de uk deelnemers overnacht in het "best western" hotel ieper... waar er waarschijnlijk de avond voor het event een pint zal gedronken worden...![]()

Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
Geen idee ivm de ondergrondse, vergeet niet dat Ieper midden in de Westhoek (landelijk) ligt en het daar geen Detroit is, zoals vb. Brussel. Ik denk dat je u weinig zorgen hoeft te maken hoor.thiva schreef:Novotel heeft nog plaats, maar ik weet niet of de Elise daar in de garage geraakt. Of maak ik me teveel zorgen en kan ik 'm gewoon buiten laten staan
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
- Didier
- Naam: Didier heeft Lotusitis ..
- Auto: Elan Plus2S CN
- Contacteer:
Qua hoogt zal dat wel geen probleem zijn zeker? 

--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
- vasseur
- Auto: Elise s1 - Elan+2
Naar mijn mening kan het Novotel niet veel problemen geven hoor bij de parking.
Ik heb er reeds Aston Martin zien in rijden en dit ging vlotjes.
Maar ik zal voor de zekerheid nog eens langs rijden vandaag en een kijkje nemen.
Ik laat nog iets weten.
Al vrees ik er voor dat het hotel reeds volgeboekt zal zijn.
Ik heb er reeds Aston Martin zien in rijden en dit ging vlotjes.
Maar ik zal voor de zekerheid nog eens langs rijden vandaag en een kijkje nemen.
Ik laat nog iets weten.
Al vrees ik er voor dat het hotel reeds volgeboekt zal zijn.