Hermanius ... mijn woorden niet verdraaien hé !Herman schreef:amaai das straf...Frederik schreef:Man ik ben fan van je ... enkel nog je kont in het zwart en -BINGO-

Hermanius ... mijn woorden niet verdraaien hé !Herman schreef:amaai das straf...Frederik schreef:Man ik ben fan van je ... enkel nog je kont in het zwart en -BINGO-
vasseur schreef:die rally piloot kan ik niet goed zien maar die co zijt gij hé!!!!!
volgende keer mag je zeker zo vrij zijn om me uit te nodigen, k wil zelfs je privé-chauffeur zijn die dagenWimC schreef:hier een fotootje van mezelf.
Ik ben dit jaar naar F1 in Monaco geweest (had een appartement in Mirabeau (de bocht voor de tunnel) met 3 terrassen met telkens ander zicht op ciruit. In de foto zie je me in mijn "dienstwagen" die ik gedurende 4 dagen ter mijner beschikking had
Na de foto gezien te hebben begrijpen jullie dat een foto van mij totaal irrelevant is...
Allez, om den Herman een plezier te doen, die van mij een beetje aangepastHerman schreef:Ik zie dat bijna alle nieuwe forumleden,die zich lid maken van het lotusforum dit doen meestal zonder gewag te maken van hun woonplaats, naam enzvt op hun ledenfiche of avatar....... jammer ... maar hun volle recht denk ik...
hoe,?? gaat ge dan niet meer terug naar Soedan ?... ik heb u ingeschreven voor 31 mei... bent ge nog hier dan met Roel...? ik hoor dat Sarko daar ergens rondwaart... wat heeft frankrijk te winnen dezer dagen aldaar ,?Vich schreef:Allez, om den Herman een plezier te doen, die van mij een beetje aangepastHerman schreef:Ik zie dat bijna alle nieuwe forumleden,die zich lid maken van het lotusforum dit doen meestal zonder gewag te maken van hun woonplaats, naam enzvt op hun ledenfiche of avatar....... jammer ... maar hun volle recht denk ik...
Vich schreef:Allez, om den Herman een plezier te doen, die van mij een beetje aangepastHerman schreef:Ik zie dat bijna alle nieuwe forumleden,die zich lid maken van het lotusforum dit doen meestal zonder gewag te maken van hun woonplaats, naam enzvt op hun ledenfiche of avatar....... jammer ... maar hun volle recht denk ik...