EXCELSE schreef:Voila, 't moest er een keer van komen.
Nog een nieuw forumlid bij !
Ik pleit schuldig, ik was diegene die in Stassegem gespot ben.
Nog wat koelvloeistof nodig na het vervangen van de "otterswitch"
Hans
Aha, k zal zelfs meer zeggen : nog een Hans bij
Wil je je voorstellen in een aparte thread aub ? En natuurlijk graag foto's !
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Op een heel week Frankrijk slechts één Lotus gezien en het was dan nog nen Belg! Tussen Aubenas en Le Puy op een binnenbaantje een rode Elise met grote witte strepen in het midden. Hij reed richting Aubenas en ik richting Le Puy. Ik heb nog gezwaaid maar aangezien ik in mijn camper zat zal die dat wel niet goed begrepen hebben.
Iemand van het forum?
vandaag op Zolder tijdens Belcar en Historics een paar zeer snelle elannekes tijdens de Historics en een grijze Evora.
En X-raid tussen de auto's ook gespot en mee gepraat en dan ook Bart-p
gespot daar, maar dan niet tussen de auto's maar op de plaats waar mensen ook hun nodige vloeistof moeten bijtanken.Alleen waren het ditmaal geen Duvels maar wel het vocht waarvan "mannen weten waarom"
Veel volk daar. Geen andere Lotusfreaks gezien
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Deze namiddag, vroege avond een Lotus Elise S1 type 49 in Sint-Truiden tegengekomen vanuit de andere richting, vriendelijke "hallo" vinger (wijsvinger) naar elkaar gegeven.
Leuk
dachero schreef:vandaag op Zolder tijdens Belcar en Historics een paar zeer snelle elannekes tijdens de Historics en een grijze Evora.
gespot daar, maar dan niet tussen de auto's maar op de plaats waar mensen ook hun nodige vloeistof moeten bijtanken.Alleen waren het ditmaal geen Duvels maar wel het vocht waarvan "mannen weten waarom"
Als Bart-P daar ook was begint dit wel stilaan op stalking te lijken, zal toch een klacht moeten gaan neerleggen ze Oostende
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
dachero schreef:vandaag op Zolder tijdens Belcar en Historics een paar zeer snelle elannekes tijdens de Historics en een grijze Evora.
ik was er nochthans ook.. (zij het heel eventjes) fantastische Elans
De ganse reeks porsches en E30 M3s bleven ver achter!
Dit zijn ze (en dachero :p) ps - later op de dag zag ik ook een mooie rode (topless) S1 elise op een marktpleintje kortbij zolder, en nog een zilvergrijze S2 (K series) ergens op een binnenbaantje in de buurt van tienen. Iemand van hier?