Omdat het een RHD is wil ik zsm dat ding vervangen en ga ik morgen al eens lokaal rondhoren. Ik weet dat de S1 dezelfde spiegel heeft als een Rover 100/Metro, is dat voor de S2 ook zo? En weet iemand of er een groot verschil is tussen de VX220 en een S2?
Daarnaast zal ik em ook moeten laten spuiten in de juiste kleur (Ice Blue) maar waar vindt ik de juiste kleur codes en wie wil er überhaupt tijd steken in één spiegelke.
Wat mij nog het meest ambeteerd is dat de chaufeur in kwestie gewoon doorreed, ik er achteraan en hem aangesproken bij de volgende halte. Spreken we af om wat verder (aan het einde van zijn lijn) de nodige dingen te doen, heeft hij daar ter plaatse ineens een getuige die zei dat ik in het midden van de baan aan het rijden was. Ik heb natuurlijk suicidale neigingen om met een Elise chicken te spelen met een bus

Ja hij had zelfs bijna van de weg moeten scheuren om mij te vermijden. In de discussie zei de chauffeur zelfs vlakaf dat ik verder naar rechts had moeten gaan en desnoods maar in het gootje en de op de borduur moest gaan...
Enfin, politie erbij gehaald en de getuige formeel betwist. Ik zal waarschijnlijk toch de boel zelf moeten betalen, maar wou toch een punt maken.
Die cowboys racen hier veel te snel door de straat. Mijn kinderen zijn al een paar keer bijna van hun sokken gereden omdat ze niet uitkijken....
Sorry, moest effe luchten...