Bon, na het verhaalje "het naar huis geraken in een hevige sneeuwstorm met een toch vrij unieke Esprit voor mijn neus" ...
De foto's en mijn commentaar ivm de dag.
Ik vond het een zeer gezellige dag, weer leuke 'nieuwe' mensen leren kennen en vooral veel leute gehad.
Toch een woord van dank aan Herman voor de organisatie én aan Noël voor de ZEER goeie catering! Mijn vriendin is een "vieze" als het op eten aankomt, maar de Scampi-curry was zeer lekker zei ze. Als zij dat zegt, dan is dat wel een serieus compliment! In veel restaurants trekt de Scampi-curry op niet veel, maar bij Noël waren ze -perfect-! (ik kan het beamen, ook geproeft

)
Los van het slechte weer (maar hoeveel keer valt dat voor in België) kan ik niet echt een negatief puntje aanhalen. Gewoon gezellig samenzijn onder Lotusvrienden en daar gaat het natuurlijk om!
Misschien het enige dat voor verbetering vatbaar was, is dat er de volgende keer misschien (denk)werk kan gemaakt worden voor minder tafels zodat we allemaal samen kunnen zitten maar dit is echte "miereneukerij"...
Ik zou graag het voorstel in de groep gooien om er gewoon een jaarlijkse traditie van te maken. Bijdeze stem ik "voor" om elke voorlaatste zondag van November een "Lotus Mossel Diner" te organiseren... ALS Herman dat wil natuurlijk... Van mij mag het zelfs volgend jaar weer bij Noël zijn! Het eten was perfect, semi-afgesloten parking met zicht vanuit het restaurant én centraal gelegen in België.
Oja, de mensen die er niet bij waren hadden "DIK ongelijk" én hebben een leuke (na)middag gemist!
En dan nu ... de foto's !!

(klikkie klikkie om te vergroten!)
Reeks 1 :: De tafels