Mijn dochter heeft vrijdag avond een Elise zien staan op de parking van Océade en heeft er een buil aan overgehouden!
Ze was aant kijken of het nu wel degelijk een Elise was en is met haar vreterke tegen een paal gelopen!
ovi schreef:Mijn dochter heeft vrijdag avond een Elise zien staan op de parking van Océade en heeft er een buil aan overgehouden!
Ze was aant kijken of het nu wel degelijk een Elise was en is met haar vreterke tegen een paal gelopen!
Wij waren zaterdagavond in Océade en ze hebben er mijn iPhone gepikt ...
Een mens mag niet racistisch zijn , neen ...
675 EUR voor n nieuwe aan mn broek ...
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
ovi schreef:Mijn dochter heeft vrijdag avond een Elise zien staan op de parking van Océade en heeft er een buil aan overgehouden!
Zijt content dat ut uw Lotus ni was, da zou pas een verlies geweest zijn . Dan moest ge ipv tussen de 3 tussen de 2 kiezen waarmee ge die dag moet rijden
FastEleven schreef:Gisteren zondag 7 maart stond aan het Classic Car Salon in Antwerpen een oranje Elise MKII met Toyota motor. En op het salon een Lotus 340 op de stand van Scuderia Antverpia.
!
Ook een Lotus Elan (groen) 2 + 2 stond er te koop.
Mijn berichtje was leuker!
Dike pech kerel lag hij in de VW of is het binnen gebeurd?
Bzguy schreef:
Dike pech kerel lag hij in de VW of is het binnen gebeurd?
binnen : iPhone zat in gesloten broekzak en mn trui lag er nog over (in het kastje) ; als ik terugkwam was die trui verlegd, broekzak open en iPhone weg ; heb de beelden opgevraagd maar niks te zien
Had nog getwijfeld om die in de auto te laten (goed verstopt), maar de buurt kennende kloppen ze daar gewoon je raam stuk ...
Vuile **** !
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Vandaag op de E314 ter hoogte van afrit midden Limburg een zilveren elan die ik net te laat heb gezien. Iemand van het forum? Ik was zelf ook met de Elise.
Neen de sticker is GEEN Scapa logo...
De S1 staat voor de deur dus binnenkort actie!